به همت آموزش و پرورش پاکدشت صورت گرفت

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پاکدشتی در حرم حضرت عبدالعظیم

جشن تکلیف دانش‌آموزان پاکدشتی به همت آموزش و پرورش این شهرستان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به ‌نقل از روابط ‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، دانش‌آموزان پایه سوم مدرسه شهید صدوقی شهرستان پاکدشت با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) 9 سالگی خود و فرا رسیدن سن تکلیفشان را جشن گرفتند.

همزمان با برنامه‌های مختلف و متنوعی که در مدارس شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود به همت مدیریت آموزشگاه شهید صدوقی شهرستان پاکدشت، جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان پایه سوم این آموزشگاه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور و معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و همچنین انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه، ابتدا در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم به اهمیت و حساسیت موضوع ارزش‌های دینی و مذهبی پرداخت و نماز را فریضه‌ای برای التیام صدمات روحی بشر معرفی کرد.

محمدرضا جوادی در ادامه بر ایجاد بسترهای مناسب برای ترغیب نسل نو به این فریضه، مدرسه را یکی از اصولی‌ترین ارکان برشمرد و افزود: در تربیت و پرورش، آن اندازه که الگوهای عملی و عینی می‌توانند کارساز باشند، ارائه صرف مفاهیم ذهنی و نظری کارآیی ندارد و تحلیل ماهیت نماز و بر شمردن فواید و آثار آن گرچه سازنده است اما سازنده‌تر آن است که نشان دهیم این مفاهیم می‌تواند در وجود انسان‌ها تبلور یافته و عینی و مجسم شود.

 در ادامه دانش‌آموزان با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شکرانه این دعوت و این لبیک نماز شکر به جای آوردند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.