رودهن/

تعالی نظام اسلامی با پرورش نیروی انسانی متعهد تضمین می شود

فرماندار شهرستان فیروزكوه گفت: رشد و تعالی نظام شكوهمند اسلامی با پرورش نیروی انسانی متعهد از مدارس، تضمین می شود.

سعید افشار نادری' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: این حضور پر شور مشت محكمی بر دهان همه یاوه گویان و معاندان نظام بود و ان شاء الله مردم بار دیگر در 12 اسفند با حضور در پای صندوق های رای و خنثی نمودن توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان، تعهد و پایبندی خود را به آرمان های مقدس امام راحل و انقلاب نشان خواهد داد.

وی با بیان پیشرفت های حاصله در كشور در طی این 33 سال در مقایسه با سال های پیش از انقلاب، گفت: امروز به بركت انقلاب و خون پاك شهدا دستاوردهای مختلفی در عرصه های علمی، پژوهشی، صنعتی، كشاورزی، نظامی و . . . حاصل شده است در حالی كه در دوره رژیم منحوس پهلوی از كمترین امكانات در زمینه آموزشی برخوردار بودیم.

فرماندار فیروزكوه تصریح كرد: دستاوردهای بی شمار در زمینه تامین زیر ساخت ها و خدمات رسانی به مدارس جای جای میهن اسلامی قابل تصور نیست و همه اینها از ثمرات توجهات مسؤولان نظام است.

وی افزود: در اهمیت آموزش و پرورش همین بس كه اگر خواهان رشد و بالندگی نظام در آینده می باشیم باید اضلاع مختلف ساختار نظام آموزشی اعم از امكانات، دانش آموزان، معلمان، اولیاء، كتب و استعدادهای دانش آموزان را تعالی داده و به فعلیت برسانیم.

افشار نادری خاطرنشان كرد: در این زمینه طرح تحول بنیادین، چشم انداز بسیاری خوبی را برای نظام آموزشی ترسیم نموده و لذا باید با تلاش و جدیت در ساخت نیروی انسانی متعهد برای آینده این سرزمین اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر انجام شده در مدارس در عرصه تعلیم و تربیت، مسائل پرورشی و حتی بالا بردن بینش سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، گفت: البته كم و كاستی هایی نیز در این زمینه وجود دارد، اما مهم این است كه مسائل، درخواست ها و مطالبات به خوبی احصاء می شود.

فرماندار فیروزكوه خاطرنشان كرد: قریب چهار هزار دانش آموز در مدارس سطح شهرستان مشغول به تحصیل می باشند كه علی رغم امكانات محدود مدال ها، افتخارات و مدارج بسیار خوبی را در سطح منطقه و حتی استان كسب نموده اند.

وی افزود: احداث سالن اجتماعات چند منظوره، مجتمع فرهنگی معلمان و تجهیز مدارس به رایانه از جمله مطالبات مهم شهرستان در این عرصه می باشد كه خواستار اهتمام و توجه هر چه بیشتر مسؤولان در جهت رشد و ترقی جامعه هدف مدارس می باشیم./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.