صلاحیت قريب به 70 درصد از نامزدهای انتخابات در سمنان تایید شد

علیرضا خلخالی گفت: شورای نگهبان صلاحیت 36 نفر از نامزدهای این دوره از انتخابات را در استان سمنان تایید و اعلام كرده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از استانداري سمنان،‌عليرضا خلخالي رييس ستاد انتخابات استان سمنان، اظهارداشت: به علت اینكه در مرحله اخیر بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان ، صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در استان سمنان رد نشده است داوطلبان در این استان امكان شكایت و اعتراض ندارند.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای مراحل مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان اظهار داشت: تاكنون 11 فرایند از 17 فرایند انتخابات در استان سمنان اجرایی شده است.

خلخالی گفت: بر طبق برنامه فرمانداریها اسامی نهایی نامزدها را در قالب اطلاعیه ای سوم اسفندماه اعلام می كنند و زمان رسمی تبلیغات نامزدها از چهارم تا دهم اسفندماه تعیین شده است.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان تخلفات انتخاباتی در این استان را بسیار كم خواند و افزود: این اندك تخلف نیز مربوط به نامزدها نبوده كه برخوردهای لازم و قانونی با متخلفان صورت گرفته است.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفندماه برگزار می شود و استان سمنان در این انتخابات چهره چهار نماینده خود در خانه ملت را می شناسد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.