رییس هیت نظارت بر حوزه انتخابی كاشان و آران و بیدگل از تایید نهایی 15 نفر از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان كاشان و آران و بیدگل خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین 'حبیب الله یوسفی' در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اظهارداشت: از میان 24 نامزد ثبت نامی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شش نفر اعلام انصراف كردند و 15 نفر نیز تایید صلاحیت شده اند.   

وی افزود: كار بررسی صلاحیت ها در حوزه انتخابیه كاشان و آران و بیدگل به پایان رسیده و این افراد، فهرست نهایی تایید صلاحیت شدگان هستند.  

 یوسفی افزود: در مواردی كه نامزدی در دو مرحله اول بررسی صلاحیت ها، تایید و در مرحله سوم توسط شورای نگهبان رد شود، فرصت اعتراض خواهد داشت كه چنین موردی را در شهرستان كاشان و آران و بیدگل شاهد نبودیم.  

 وی با اشاره به اینكه نامزدها از روز سوم اسفندماه مجاز به تبلیغات خواهند بود، گفت: به منظور برخی از هماهنگی ها جلسه ای با حضور نامزدها، هیات های اجرایی و نظارت تشكیل و توجیهات قانونی لازم برای فعالیت های انتخاباتی انجام شد.   

كار بررسی صلاحیت ها از از نهم دی ماه در هیات های اجرایی شهرستان ها آغاز شده و تا بیست و یكم بهمن با بررسی شورای نگهبان به پایان رسیده است.   

 همچنین، یك فرصت اعتراض برای آن دسته از نامزدهایی كه در مراحل قبل، تایید و در مرحله پایانی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شوند، باقی است.  

 این دسته از داوطلبان از بیست و دوم بهمن به مدت سه روز فرصت دارند، شكایت خود را به شورای نگهبان تحویل دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.