آيا دورکاری در روابط خانوادگی موثر است؟

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در نظرسنجی که در خصوص میزان رضایتمندی کارکنان از طرح دورکاری صورت گرفته 81 درصد کارکنان آن را موثر در بهبود روابط خانوادگی دانسته اند.

شیخ الاسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آمار و ارقامی که در خصوص میزان رضایتمندی کارکنان از طرح دورکاری صورت گرفته، 81 درصد از کارکنان تاثیر دورکاری در بهبود روابط خانوادگی را مثبت ارزیابی کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌همچنین طبق این نظرسنجی 78 درصد نیز معتقد هستند که فشارهای روانی کارکنان کمتر شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: نگاه مدیران نسبت به دورکاری باید مثبت تر شود همراهی بیشتری داشته باشند تا مسائل باقی مانده از این طرح بزرگ نیز رفع شود.

در ادامه حداد پور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص اجرای تعهدات اشتغال زایی در این استان اظهار داشت: از میزان 87 هزار و 237 تعهد اشتغال در استان البرز تاکنون بیش از 74 هزار شغل از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است که این میزان تقریبا 85 دصد تعهد اشتغال استان است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: در بین دستگاه های اجرایی استان 12 دستگاه به بالاترین میزان و تعهد خود از ایجاد اشتغال دست یافته اند وامیدواریم تا پایان سال تحقق بیش از 100 درصد تعهدات را شاهد باشیم./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار