رئیس هیات بدنسازی و پرورش ‌اندام آذربایجان غربی گفت: هیات استان سالن تمرین ندارد .

خیرالله نارنجی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نبود سالن تمرین یکی از مشکلات هیات بدنسازی استان است و با وجود تقاضای زیاد هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.‌

وی افزود: مدیرکل اداره ورزش و جوانان قول داده که سالنی را در اختیار هیات قرار دهد که در صورت دریافت آن بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود و تجهیزات مان را که جای مناسبی ندارند را به این سالن انتقال می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 قهرمان در رشته‌های مختلف بدنسازی در آذربایجان غربی وجود دارد که اگر سالن در اختیار داشته باشیم این تعداد چند برابر می‌شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکل اکثر شهرستان‌ها نبود سالن ورزشی است، اضافه کرد: بارها این موضوع را در هیات جلسات مطرح کردیم ولی هنوز جوابی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام در استان برترین است، گفت: رشته بدنسازی پرمدال‌آورترین رشته‌‌ آذربایجان غربی است و در تمام مسابقات بدون استثنا شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 150 مربی و 25 داور در درجه‌های مختلف در استان وجود دارد، گفت: با این همه سابقه درخشان انتظار داریم اداره کل توجه ویژه به این رشته ورزشی داشته باشد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.