هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال؛

غيبت استقلال، حساسيت ليگ

هفته بيست و ششم رقابت ها در روز دوم در حالي ادامه مي يابد كه استقلال به سبب حضور در ليگ قهرمانان آسيا به مقابله با رقيب خود نمي پردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در اولين ديدار روز چهارشنبه 26 بهمن در هفته ي بيست و ششم، پرسپوليس تهران در ورزشگاه يادگارم امام قم به مصاف صباي قم مي رود صبا در اين بازي از امتياز ميزباني برخوردار است.

اين ديدار در حالي صورت مي گيرد كه پرسپوليس در هفته ي بيست و پنجم با نتيجه ي 3-2 بازي را به فجر سپاسي شيراز واگذار كرد. اين اولين شكست پرسپوليس پس از برد در دربي بود.

گفتني است كه صباي قم كه در رده هاي چهارم جدول رده بندي قرار دارد در مصاف با فولاد خوزستان با نتيجه ي سنگين 3-0 بازي را واگذار كرد و نتوانست در هفته ي بيست و پنجم 3 امتياز بازي را كسب كند.

رويارويي اين 2 تيم با قضاوت سعيد مظفرزاده و به كمك محمدرضا ابوالفضلي و حميدغمزه صورت مي گيرد.

*شاهين درخشان بر فراز شهر باران / داماش گيلان - شاهين بوشهر

در ديدار ديگر اين هفته داماش گيلان در ورزشگاه عضدي رشت به ميزباني شاهين بوشهر مي روند تا براي كسب 3 امتياز بازي به مقابله بپردازند.

داماش گيلان هفته ي گذشته توانست 3 امتياز بازي را كسب كند و در مصاف با راه آهن با نتيجه ي يك بر صفر اين تيم را شكست داد.

در آن سوي زمين شاهين بوشهر در حالي به مقابله با داماش گيلان مي پردازد كه در هفته ي بيست و پنجم در مصاف با شهرداري تبريز به تساوي تن در داد و يك امتياز بازي را به خود اختصاص داد.

داوري اين ديدار بر عهده ي اشكان خورشيدي خواهد بود بابك داوري و بهرام تقوي وي را در اين مهم ياري مي كنند.

*نبرد تجربه و علم / فجرسپاسي شيراز - فولاد خوزستان

در ديدار ديگر در هفته ي بيست و ششم فجر سپاسي شيراز در ورزشگاه خانگي خود، حافظيه شيراز، به مصاف فولاد خوزستان مي رود. اين ديدار در حالي است صورت مي گيرد كه فجر سپاسي شيراز در هفه ي گذشته موفق به شكست پرسپوليس كه پس از دربي از انگيزه ي بالايي برخودار بود شد.

انگيزه ي زيادي را در بازيكنان فجر سپاسي ايجاد كرد و تا در اين هفته بتوانند با روحيه ي بالايي به مصاف فولادي ما بروند.
گفتني است، فولاد خوزستان در هفته ي بيست و پنجم توانست با نتيجه 3 بر صفر صبا را در هم كوبد و مقتدرانه 3 امتياز بازي را بگيرد.

بر اساس اين گزارش، محمود رفيعي، تورج عيوض مهدي و عليرضا كنارتي قضاوت اين بازي را برعهده دارند.

* لشكر ژنرال به كوير رسيد / مس كرمان - تراكتور سازي

ديدار ديگر در هفته ي بيست و ششم با رويارويي مس كرمان و تراكتورسازي تبريز و در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان با ميزباني مس صورت مي گيرد.

شايان ذكر است، در هفته ي گذشته مس كرمان شكست سختي را از سوي سپاهان پذيرفت و 3 امتياز بازي را با نتيجه ي 4 بر صفر به اين واگذار كرد.

در آن سوي ميدان تيم تراكتورسازي تبريز كه جايگاه سوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده حضور دارد اين تيم هفته ي بيست و پنجم را با پيروزي بر صنعت نفت آبادان با نتيجه ي 4 بر 1 پشت سر گذاشت.

داوري اين ديدار رااحمد صالحي داور وسط و مرتضي كريمي و سخاوت سليمان نژاد به عنوان كمك بر عهده گرفتند.

* نفت يكپارچه آتش /  نفت تهران - ذوب آهن

ديدار پاياني اين هفته با بازي ذوب آهن اصفهان و نفت تهران برگزار مي شود كه اين مقابله در ورزشگاه تختي تهران صورت ميگيرد.
اين ديدار در صورتي برگزار مي شود كه نفت تهران توانست بانتيجه ي يك بر صفر ملوان بندر انزلي را متوقف كرده و 3 امتياز بازي را كسب كند.

در سمت ديگر زمين ذوب آهن اصفهان قرار دارد كه پس از شكست مقابل استقلال در ليگ قهرمانان آسيا از روحيه ي بالايي برخودار نيست و اين تيم در هفته بيست و پنجم در مقابله با تيم قعر جدولي مس سرچشمه به تساوي صفر- صفر رضايت داد و يك امتياز را از اين رويارويي گرفت.

قضاوت اين ديدار بر عهده يدالله جهانبازي و كمك مجيد شمس و رحيم شاهين صورت مي گيرد.

گفتني است كه استقلال تهران به سبب حضور در بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا از بازي در اين هفته معاف شده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار