طلايي نيك در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعاي نخست وزير اسرائيل فرار رو به جلو است

يک کارشناس مسائل سياست خارجي گفت: ادعاي دولتمردان رژيم صهيونيستي براي سرپوش گذاشتن بر اقدامات تروريستي خود فرار رو به جلو است.

رضا طلايي نيک در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهای رژیم صهیونیستی در مورد دخالت ایران در حمله به دیپلمات های آن رژیم جعلي در دهلی نو و تفلیس گفت: ادعاهاي دولتمردان رژيم صهيونيستي بي پايه و اساس است ،چراكه  آنها عامل اصلي ترور دانشمندان ايران هستند و دولتمردان غربي براي مخدوش كردن چهره جمهوري اسلامي دست به چنين اتهاماتي مي زنند.

وي تصريح کرد: حمله به سفارت‌خانه هاي اين رژيم کاملا مشکوک بوده و با هدف موج سازي جديد رواني و سياسي عليه كشورمان صورت گرفته، چراكه ايران در آستانه مذاکره با گروه 1+5 قرار دارد و ارايه تصويري دوگانه از ايران  بي اعتمادي و تشويش در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

رضا طلائي نيک افزود: با توجه به احتمال جايگزيني بازار صادرات نفت به هندوستان و مناسبات جديد تجاري ايران و گرجستان احتمال طراحي اين سناريو جديد وجود داشت، چراكه رژيم صهيونيستي مي کوشد تا با فشار بر محافل بين المللي بر روابط ايران با ساير کشورها اختلال ايجاد کند.

اين كارشناس سياست خارجي خاطر نشان كرد:رژيم صهيونيستي براي سرپوش گذاشتن بر اقدامات تروريستي خود در منطقه فرار رو به جلو را در پيش گرفته تا از اين طريق بر اذهان عمومي تاثير بگذارد./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار