ارومیه/

سنجش نیازها و اتصال دانشجویان به ولایت فقیه اساس کار تشکل های دانشجویی

سنجش نیازها و اتصال دانشجویان به ولایت فقیه اساس کار تشکل های دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاراان؛ مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فن ارومیه با اشاره به غبارآلود بودن فضای بعد از فتنه 88 وافزایش  بصیرت مردم بعد از آن  افزود: كاندیداهای انتخاباتی  باید از دادن شعارهایی كه قادر به عملی كردن آن نیستند خودداری كنند.
علی قاسم پور افزود: مهمترین مساله ای كه امروز در جامعه باید نسبت به مسائل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام گیرد، برنامه ریزی برای برطرف كردن شبهات است.

 وی با بیان شاخصه‌های نماینده اصلح از دید دانشجویان افزود: پایبندی به آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب مهمترین مساله ای است كه در تعیین شاخصه‌ها از سوی مردم و دانشجویان مطرح می‌شود.
وی با اشاره به حربه دشمن برای تحریم مشاركت در انتخابات مجلس نهم گفت: گسست بین مردم و رهبری، كاهش مشاركت و مشاركت مشروط از محورهای اصلی است كه دشمن برای انتخابات آتی برنامه ریزی كرده است.
قاسم پور قومیت گرایی را از مباحث مهم در انتخابات آذربایجان غربی دانست و افزود: سنجش نیازها و اتصال دانشجویان با ولایت فقیه باید در راس كار تشكل های دانشجویی قرار گیرد.

 وی حضور آگاهانه در انتخابات را از امتیازات ویژه نهمین دوره مجلس دانست و گفت: انتخاب اصلح مهمترین ركن در انتخابات است كه باید همگان بر آن توجه جدی داشته باشند./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.