نشست خبری قبل از دیدار تیمهای فوتبال مس کرمان و تراکتور سازی تبریز عصر امروز برگزار شد .

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

؛بلاژویچ سرمربی تیم مس کرمان دیدار فردای تیمش برابر تراکتور را یک دیدار حیاتی و سخت عنوان کرد و افزود : فردا دیدار سختی برابر تراکتور پیش رو داریم ، اما در طول هفته تیم را کاملا برای این دیدار آماده کرده ایم و بازیکنان در بازی برابر تراکتور از تمام توانشان برای کسب پیروزی استفاده خواهند کرد .

چیرو بیشترین خطر در دیدار فردا را ضربات ایستگاهی تیم تبریزی و نیز پرتابهای بلند آنها دانست و گفت : ما تمریناتمان را بر این اساس پیش بردیم و فردا سعی میکنیم ، این شگردهای تراکتور را خنثی کنیم .

وی با بیان اینکه قبلا هم شرایط سخت را تجربه کرده است ادامه داد : موقعیت تراکتور در جدول و داشتن 4 ملی پوش بیانگر این نکته ست که این تیم یک تیم منسجم و قوی است اما من امید زیادی برای برد در بازی فردا دارم .

سرمربی مس کرمان در پایان دلیل ، باخت برابر سپاهان اصفهان را اشتباهات فردی بازیکنان تیمش دانست .

باغ آبادی مربی تیم تراکتور هم که در غیاب امیر قلعه نوعی به این نشست آمده بود ، دیدار فردا را مهم خواند و گفت : اگر بخواهیم در صدر جدول و کورس قهرمانی باقی بمانیم باید با دست پر زمین بازی را ترک کنیم .

وی تیم مس کرمان را یک تیم پرمهره خواند و گفت با توجه به بازی هایی که از این تیم دیده ام ، اصلا مستحق این جایگاه در جدول رده بندی نیست و امیدوارم مس هرچه زودتر به جایگاه واقعی خود در جدول برگردد .
مربی تراکتور در پایان ، مهمترین غایبان تیمش در دیدار فردا را ابراهیمی و آشوبی عنوان کرد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.