مهرانه مهين ترابي مطرح كرد:

تاسيس کلينيک درماني دواي درد بزرگان سينما است

بزرگان سينماي کشور در سال هاي اخير از بسته هاي حمايتي مسئولان محروم بودند و تاسيس کلينيک درماني هنرمندان دواي درد اهالي سينما است.

مهرانه مهين ترابي بازيگر سينما و تلوزيون به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: ساختار سياست هاي مسئولان سينما در ابعاد حمايت از هنرمندان با ارائه خدمات به آن ها ضعيف است.

وي افزود: خيلي از هنرمندان از حمايت مسئولان سينما محروم هستند و اين مسئله نقطه اي تاريک در کارنامه سکانداران اين صنعت است.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح کرد: قشر انبوهي از اهالي سينماي کشور از چارچوب حمايتي سکانداران اين صنعت خارج هستند و در تامين نيازهاي خود با مشکلات زيادي مواجه هستند.

مهين ترابي اضافه کرد: سياست هايي با محتواي حمايت از پيشکسوتان سينما در بحث ارائه خدمات درماني به آن ها و ايجاد پايگاهي براي رفع نيازهاي آن ها در سال هاي اخير به صورت مکتوب به نگارش درآمده است.

مهين ترابي ابراز داشت: حمايت از بزرگان سينما در دنياي فيلمسازي يک استاندارد بين المللي محسوب مي شود که سينماي ايران بايد از اين اصل جهاني بهره مند شود.

اين بازيگر سينما و تلوزيون بيان کرد: تاسيس کلينيک درماني تخصصي هنرمندان برنامه اي ارزشي به حساب مي آيد و بايد به صورت جدي در اين صنعت به مرحله اجرا گذاشته شود.

مهين ترابي اظهار داشت: هر قدمي که براي رفاه حال هنرمندان سينما برداشته شود جاي تقدير و تشکر دارد و قالب اجراي آن در بدنه اين صنعت بايد سياستي مدون و ثابت در شيوه برنامه ريزي مسئولان سينما باشد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار