رونمايي از پوستر جشنواره استاني عكس انتخاب نهم از دريچه دوربين

پوستر جشنواره استاني عكس انتخاب نهم از دريچه دوربين رونمايي شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران به نقل از دفتر تويسركان استان همدان اين انجمن، پوستر جشنواره استاني عكس انتخاب نهم از دريچه دوربين روز گذشته – 25 بهمن ماه – با حضور حسن رضا نيا فرماندار و تني چند از اعضاي شوراي تامين و هيئت هاي اجرايي نظارت و بازرسي و مسئولين اجرايي شهرستان تويسركان رونمايي شد.

هر حركت قانونمندي كه باعث توسعه شود و نشاط انتخابات را در پي داشته باشد و به ويژه نسل جوان و پويا و خلاق را گرد هم آورد قابل تقدير است.
در مراسم رونمايي از پوستر اين جشنواره كه به همت انجمن سينماي جوانان ايران – دفتر تويسركان برگزار مي شود، فرماندار تويسركان گفت: هر حركت قانونمندي كه باعث توسعه شود و نشاط انتخابات را در پي داشته باشد و به ويژه نسل جوان و پويا و خلاق را گرد هم آورد قابل تقدير است.

حسن رضا نيا با تاكيد بر اينكه مستند سازي انتخابات را بايد جدي گرفت گفت: ثبت لحظه هاي رخداد ملي انتخابات نهم به عنوان يك سند از حماسه هاي اين ملت براي انتقال به نسل آينده به جهت ماندگاري آن امري مطلوب و ارزشي است. جاي مباهات دارد وقتي مي بينيم به روز ترين امكانات و تجهيزات فيلمسازي به بركت نظام مقدس جمهور اسلامي و وجود مديراني دلسوز و لايق در شهرستانها وجود دارد.

رئيس شوراي تامين شهرستان نيز در اين مورد گفت: تجهيز دفتر تويسركان به سيستم تديون و تصويربرداري در كنار پتانسيل جوانها و هنرمندان شهرستان بستر سازي براي حركت هاي بزرگ فرهنگي است و يك امر ضروري و انكار ناپذير است و ما با تمام توان از رخدادهاي فرهنگي و هنري حمايت خواهيم كرد آن هم در عرصه سينما كه تاثر گذاري آن چندين برابر است.

وي ضمن تقدير و تشكر از مسئولين سينماي جوان كشور گفت: جاي مباهات دارد وقتي مي بينيم به روز ترين امكانات و تجهيزات فيلمسازي به بركت نظام مقدس جمهور اسلامي و وجود مديراني دلسوز و لايق در شهرستانها وجود دارد اين حركت بزرگ و حمايت جدي حجت را بر مسئولين شهرستانهاي تمام مي كند كه در راه حمايت از اين حركت عدالت محور درنگ نكنند و ما نيز به نوبه خود حمايت از كارهاي فرهنگي را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

قابل ذكر است انجمن سينماي جوانان ايران دفتر تويسركان يكي از دفاتري است كه توسط ستاد مركزي انجمن سينماي جوانان ايران در دور جديد فعالیت ها به تجهيزات مدرن فيلمسازي مجهز شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.