فرماندارشهرستان مرزی مهران اعلام کرد: با وجود منع سفرهاي زميني به کشور سوريه اما تعداد ورودي‌هاي مسافران و زوار از مرز مهران همچنان روال عادي دارد و هم اينک هيچ تغييري در ترددهاي روزانه از اين پايانه رخ نداده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ولي‌الله حياتي  با باین این مطلب افزود: تا پيش از محدوديت سفرهاي زميني به سوريه ورودي‌هاي زوار و گردشگران از مرز مهران بين 250 تا 3 هزار نفر بود که اين شرايط همچنان ادامه دارد.
وي تاکيد کرد: اغلب مسافران يا گردشگراني که پيشتر از طريق زميني به سوريه سفر مي‌کردند در مسير بازگشت از طريق مرز مهران استفاده مي‌کردند چراکه اين مسير هم نزديک است و هم به صرفه.
فرماندار مهران همچنين درباره هويت اغلب مسافراني که از مرز مهران را خروجي خود برگزيده‌اند نيز گفت: در بين مسافران يا گردشگران که از مرز مهران به عراق سفر مي‌کنند افزون بر هموطنان ما روزانه شاهد تردد چند ده زائر يا گردشگر از کشورهاي شرق ايران از جمله پاکستان، افغانستان يا هندوستان از طريق اين پايانه نيز هستيم.
وي درباره چگونگي انجام سفرهاي انفرادي که هرازگاه شاهد آن هستيم نيز اظهارکرد:اين گونه سفرها موردي بوده يا اصولا براي کساني است که داراي"ريشه‌اي درعراق " باشند.
حياتي توصيه کرد:هموطناني که قصد سفر انفرادي به عتبات عاليات داشته باشند مي‌توانند از طريق هوايي اقدام کنند./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.