تفکیک سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان

سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی با هدف برخورداری از هویت مستقل از هم تفکیک شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، محمد رضا نصرتی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به لزوم تقویت بیش از پیش بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: فرهنگیان و دانش آموزان علاوه بر رابطه تعلیم و تربیتی هر کدام ویژگی هایی دارند که باید از هویت مستقلی برخوردار باشند.

وی اظهار داشت: امروز حدود یک میلیون برادر و خواهر فرهنگی که بیشتر آنان برخوردار از روحیه و تفکر بسیجی هستند نقش موثری در تربیت و تعلیم دانش آموزان آینده ساز میهن اسلامی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: به علت همین رابطه مربی و متربی میان فرهنگیان و دانش آموزان این دو سازمان با ادامه برنامه های اثربخش فعلی باید با طراحی برنامه های کیفی هم افزا این رابطه را نهادینه و به حداکثر بهره وری برسانند.

سردار نقدی در ادامه با تقدیر و تشکر از اقدامات سرهنگ حسین ممتحن در طول مدت تصدی سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان وی را به عنوان سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی و رمضانیان را نیز به عنوان سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان معرفی کرد.

سرهنگ حسین ممتحن پیش از این سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و رمضانیان مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان و جانشین مرکز پژوهشهای بسیج مستضعفین بود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار