با توجه به جمعيت دانشجويي که در دانشگاه پيام نور تحصيل مي کنند انتظار ما براي حضور بيشتر دانشجويان اين دانشگاه در عرصه فرهنگي بيشتر از ساير دانشگاه ها است.

به گزارش خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا خواجه سروي، معاون فرهنگي وزير علوم و تحقيقات و فناوري صبح امروز در نشست معاون فرهنگي و اجتماعي و نماينگان وزير در هيئت نظارت بر تشکل هاي اسلامي دانشگاه طي سخنراني گفت: ما در سال هاي گذشته تلاشمان اين بوده که هيچ مجموعه دانشگاهي بدون پوشش فرهنگي نباشد چنانچه در ماه هاي اخير علاوه بر دانشگاه هاي دولتي، غير انتفاعي از وجود نمايندگان دانشگاه هاي دولتي استفاده کرده ايم شوراي هماهنگي فعاليت فرهنگي در استان ها بايد جدي گرفته شود و شما معاونان فرهنگي سردمدار اين مورد هستيد.
وي تصريح کرد: انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران از برکات ثمرات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي که امام خميني (ره) آن را هديه کرده است.
**‌دشمنان تلاش مي کنند مشارکت عظيمي در انتخابات صورت نگيرد
خواجه سروي در ادامه گفت: جمهوري اسلامي ايران بر اين موضوع تاکيد دارد که مردم در هر زمينه مشارکت مردمي داشته باشند اما دشمن مي خواهد کاري کند که مردم در انتخابات مشارکت نداشته و يا کمتر از 50 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند، بايد بدانيم که تعداد دانشجويان هم اکنون در جمهوري اسلامي ايران به بيشتر از 4 مييون نفر رسيده و اين نشان مي دهد که ظرفيت وسيعي در اختيار داريم.
وي افزود: اين مسئله انتخابات چون به سرنوشت کشور مربوط مي شود دانشگاهيان به آن اهميت مي دهند و هم اکنون تشکل هاي دانشجويي آمادگي خود را در اين زمينه اعلام کرده اند.

وي در پايان به بحث انتخابات و تلاش دشمن براي حضور نداشتن مردم اشاره کرد و گفت: آنچه دشمنان تلاش مي کنند اين است که در شهرهاي بزرگي همچون تهران مشارکت عظيمي صورت نگيرد البته ما بايد دقت داشته باشيم علاوه بر دوره انتخابات، بعد از انتخابات نيز فضاي دانشگاه ها به روال عادي خود برگردد./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار