سرپرست سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولیدات داخلی کشور توسعه و ارتقای صنعت پوشاک از وظایف شرعی و اخلاقی مسئولان و مردم است.


پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به رویکرد تقاضا محوری در 6 ماهه دوم سالجاري در سازمان فنی و حرفه ای از مهر ماه تاکنون در حدود 6تا 7 تفاهم نامه و قرارداد آموزشی کلان با ارگان های مختلف منعقد شده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع در حال حاضر سازمان آموزش فنی و حرفه ای آمادگی کامل به منظور همکاری با اصناف صنایع و سایر دستگاه ها را برای خدمات و توانمندیهای آموزشی را داراست.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد:مواد 21، 80 و 194 قانون برنامه پنجم توسعه به عنوان اسناد بالادستی بسیار خوبی در زمینه توسعه آموزشیهای مهارتی است که از زمره سیاستهای کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری است.

در ادامه خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از افتتاح مرکز تخصصی ارتقای مهارت نیروی کار شهرک صنعتی شهرستان خوی خبر داد و اظهار داشت: مرکز تخصصی ارتقای مهارت نیروی کار شهرک صنعتی شهرستان خوی از مصوبات هیئت دولت به استان بوده که در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع و زیربنای فضاهای آموزشی یک هزار و 900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث و تجهیز شده است.

خانپور افتتاح این مرکز آموزشی را در راستای ارتقای سطح دانش ‌فنی کارگران شاغل در شهرک صنعتی در زمینه فناوری های نوین و بسترسازی برای ایجاد اشتغال جوانان از طریق آموزشهای مهارتی ارزیای کرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار