ارومیه/

عرضه کالاهای اساسی در تعاونی‌های مرزنشینان آذربایجان غربی

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: کالاهای اساسی خانوار در تعاونی‌های مصرف مرزنشینان استان از 26 بهمن جاری عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، محمد دهقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بازرگانی استان در راستای تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان 17 نمایشگاه فروش نوروزی در اسفند ماه جاری در استان برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه که با مشارکت اصناف و اتحادیه‌ها برگزار می‌شود در آن ترکیب متنوعی از کالاها مانند مواد غذایی، شوینده، بهداشتی، مواد  پروتئینی، پوشاک، و دیگر کالاهای عمده مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال عرضه می‌شود.

دهقان ادامه داد: تمامی کالاهای موجود در این نمایشگاه‌ها با تخفیف 15 درصد ارائه می‌شود و کالاهایی مانند پوشاک، کفش، کیف، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل و خشکبار و شیرینی و میوه دارای اولویت هستند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 15 اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی ارومیه و به مدت یک هفته دایر است.

وی با اشاره به نظارت بر قیمت‌های عرضه کالا و کیفیت آنها در نمایشگاه فروش بهاره گفت: بازرسان سازمان بازرگانی در این راستا به وظیفه خود عمل می‌کنند تا کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست آنها برسد و با تخلفات ثبت شده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

دهقان در ادامه از توزیع بیش از 2 هزار تن شکر و برنج در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت برخی کالاهای اساسی در سطح بازار مقرر شده است کالاهای برنج و شکر با قیمت دولتی در واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف استان توزیع شود.

وی اضافه کرد: یک‌هزار تن شکر با قیمت 11 هزار و 750 ریال از 20 بهمن و یک‌هزار تن برنج مرغوب هندی و پاکستانی به قیمت دولتی از 26 بهمن ماه در تعاونی‌های مصرف مرزنشینان استان عرضه می‌شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.