معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اعلام کرد: شش شهر پاریس، سن پترزبورگ، استانبول، کویت یکی از شهرهای اکراین و ایرلند خواهان برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در كشورهای خود شده اند که بر اساس اولویت در دستور کار سال آینده شهرداری اصفهان قرار دارد.

 

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران حبیب الله تحویل پور در اين باره گفت: آشنايي مردم د نيا با فرهنگ و هنر اصفهان از مهم ترین اهداف برگزاری هفته‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به این که در سال گذشته اولین هفته فرهنگی اصفهان در شهر الجزیره برگزاشد، اضافه کرد:شش شهر پاریس، سن پترزبورگ، استانبول، کویت یکی از شهرهای اکراین و ایرلند خواهان برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در كشورهای خود شده اند که بر اساس اولویت در دستور کار شهرداری اصفهان در سال آینده قرار دارد.

 وی با اشاره به برنامه های فرهنگی سال آینده افزود: به د نبال توسعه مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری اکنون احداث شهربازی رویاها در دست اقدام است و در سال آینده تجهیز و افتتاح می شود. .
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان این که توسعه مراکز فرهنگی و تفریحی مخصوص بانوان از برنامه های فرهنگی شهرداری در سال آینده است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۱ نهضت فرهنگ شهروندی گسترده تر خواهد شد.

تحویل پور با اشاره به این که سال ۹۱، هزارمین سال تالیف کتاب قانون ابن سینا است، اظهار داشت: در این راستا در سال آینده همایش ابن سینا به صورت ملی و بین المللی در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی اضافه گرد: همایش بیداری اسلامی و همچنین همایش آرمان شهر اسلامی در سال ۹۱ برگزار می شود./ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.