ارومیه/

ملت ایران حماسه 22 بهمن را در 12 اسفند تكرار خواهند كرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه با تجلیل از حضور گسترده مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی حماسه 22 بهمن را در 12 اسفند تكرار خواهند كرد.

ملا عبدالقادر بیضاوی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران افزود : حضور گسترده مردم در 22 بهمن امسال سلطه گران را به وحشت انداخت و به جهانیان نشان داد ملت ایران حرمت خونهایی را كه برای آزادی وطن ریخته شده است همواره حفظ خواهد كرد .

وی بابيان اینكه حماسه 22 بهمن طلیعه ای از حضور آگاهانه برای 12 اسفند بود اظهار داشت : دشمنان ملت ایران كه برای كم رنگ شدن انتخابات آینده ایران برنامه ریزی كرده بودند هم اكنون دریافته اند كه تبلیغات و دروغ پراكنی های آنان نزد ملت ایران ارزشی ندارد، مردم انقلابی ایران به تبعیت از رهبری و حفظ اتحاد و همدلی به میثاقی كه با انقلاب اسلامی و خون شهداء بسته اند پایبند و وفادارند

امام جمعه اهل سنت ارومیه از نامزدهای انتخاباتی خواست با رعایت تقوای انتخاباتی ، پایبندی به ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی زمینه ای برای نفوذ دشمنان فراهم نكنند .

ماموستا بیضاوی با تاكید بر گزینش افراد ولایی و توانمند گفت : مردم باید توجه داشته باشند كه انقلاب اسلامی در دهه چهارم عمر با بركت خود به مجلسی توانمند و ولایتمدار نیازمند است و باید از مجلس نهم بار دیگر صدای انقلاب شنیده شود.

وی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده های غیر ممكن خوداری كنند چرا كه این وعده ها در مرحله اول توقع بی جا ایجاد می كند و در مراحل بعدی زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می آورد .

امام جمعه اهل سنت ارومیه یاد آور شد : فضای سالم رقابتی می تواند زمینه مناسبی برای رقابت منطقی كاندیداها فراهم كند و این فضای سالم نیز به همت و تلاش كاندیداها مهیا می شود .

وی منویات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه مردم ایران در حركت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اعلام كرد و افزود: سرمشق قرار دادن فرمایشات معظم له موجب با شكوهتر برگزار شدن انتخابات خواهد شد./ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.