"پیش نویس" روی پیشخوان شبکه تهران

" پیش نویس" عنوان برنامه ای از گروه فرهنگي- اجتماعی شبکه تهران است که با هدف تشريح ومعرفی کامل مجلس شورای اسلامی بر روي پیشخوان برنامه های تولیدی این شبکه مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، پرستو قادری تهیه کننده این برنامه با بیان این مطلب گفت: پیش نویس همان طور که از نامش پیداست به معرفی وظایف وکارکرد مجلس شورای اسلامی یا همان خانه نمایندگان ملت در 20 قسمت 25 دقیقه ای می پردازد.

قادری در ادامه افزود: بررسی نقش مجلس شورای اسلامی و موضوعات مرتبط با آن در جامعه مانند مجلس و دپیلماسی خارجی، مجلس و رسانه ها ، مجلس و نهاد آموزش و پرورش از جمله موضوعات قابل بحث و بررسی در این برنامه است.

تهیه کننده این برنامه ایجاد مناظره های دانشجویی حول محور خانه ملت یا همان مجلس شورای اسلامی را از دیگر بخش های برنامه پیش نویس معرفی کرد و افزود: ایجاد فضایی برای مناظره های دانشجویی پیرامون خانه ملت از بخش های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

قادری در ادامه با بیان اینکه تهیه گزارش های مردمی از دیگر آیتم های برنامه پیش نویس است ، گفت: مشارکت مردم و نظر خواهی از آنها با محوریت مجلس شورای اسلامی و در نهایت استفاده ازنظر کارشناس برنامه، از نقاط قوت برنامه پیش نویس است که به نوعی تلاش کردیم تا از این طریق آگاهی شهروندان را نسبت به خانه ملت ارتقا دهیم.

این برنامه با اجرای ناصرخیرخواه ساعت 11 برروی آنتن شبکه تهران مي رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.