رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: همه تدابیرلازم برای صیانت از آراء مردم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛جلال سیاح صبح امروز در جلسه‌ای با اعضای ستاد انتخابات حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند در فرمانداری شهرستان زابل اظهار داشت: همه کارها و ابزارها برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند در سطح استان اندیشیده شده است.
وی افزود: تعداد شعب کل استان یک‌هزار و 330 شعبه، 744 شعب سیار و 586 شعب ثابت است.
سرپرست معاونت سیاسی-اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعداد حوزه‌های انتخابیه اصلی شش و حوزه‌های فرعی 34 مورد است.
سیاح بیان کرد: امیدواریم مردم با حضور گسترده و با نشاط خود موجبات خوشحالی دوستداران نظام را فراهم کرده و توطئه‌های دشمنان را با بصیرت خنثی کنند.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی، حاصل مجاهدت‌ها و پیگیری‌های مردمی است گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند و از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کردند و امیدواریم با همین شور و نشاط در انتخابات نیز شرکت کنند.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی، نقش مهمی در برگزاری یک انتخابات پر شور و با نشاط دارد که این امر توسط کمیته‌های تبلیغات و اطلاع رسانی ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان به جد در حال پیگیری است.
وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی سیستان، تاکنون مشکل خاصی در زمینه برگزاری انتخابات مجلس نهم مشاهده نشده است.
سیاح یادآور شد: ایجاد فضای پر شور در بین مردم در ارتباط با حضور و مشارکت گسترده آنان بسیار مهم است.
وی بیان داشت: همه امکانات دولتی باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور به کار گرفته شود.
سرپرست معاونت سیاسی ـ اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و پیگیری‌های مردمی است گفت: مجلس شورای اسلامی از نهادهای قدرتمند کشور ما است که می‌تواند نقش مهمی در راستای پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد.
سیاح خاطرنشان کرد: در مقاطع گوناگون، مجلس در تحولات مختلف نقش بسزایی را ایفا کرده است.
وی افزود: ایجاد یک فضای سالم و عادلانه برای همه کاندیداها لازم و ضروری است و باید از هرگونه طرفداری خاص پرهیز شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.