يك تهيه كننده سينما:

ترسي از صرف هزينه هاي شخصي در سينما ندارم

من يکي از سينماگراني هستم که براي رشد صنعت سينما بدون کوچکترين ريسک و احتياطي به صورت شخصي در عرصه ساخت فيلم سرمايه گذاري مي‌کنم.

محمد زرين دست تهيه کننده سينما و تلوزيون به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: سرمايه گذاري در سينما به دليل سياست هاي اکران فيلم در سينماهاي کشور از سوي سينماگران با ريسک همراه است.

وي افزود: خروجي نامناسب سينما باعث شده تا سينماگران ما کمتر به سراغ صرف هزينه هاي شخصي به حوزه ساخت فيلم در اين صنعت بروند.

اين تهيه کننده سينما و تلوزيون تصريح کرد: من يکي از فيلمسازاني هستم که بدون کوچکترين ريسک و احتياط به صورت شخصي در عرصه ساخت فيلم سرمايه گذاري مي کنم.

زرين دست اضافه کرد: سينماي ايران در ابعاد مختلف شاهد ظهور کمبودها و ضعف هايي فراوان است که بخش اعظم اين مشکلات به امکانات موجود در سينما برمي‌گردد.

اين تهيه کننده سينما و تلوزيون ادامه داد: سينما در ارائه خدمات به سينماگران ضعف دارد و قادر به تزريق امکانات به روز فيلمسازي به بدنه اين صنعت نيست.

زرين دست ابراز داشت: نزديک به 80 سال است که سينماي ايران فعاليت خود را آغاز کرده و هنوز در زمينه برخورداري از بهترين امکانات فيلمسازي جهان محروم است.

اين تهيه کننده سينما و تلوزيون بيان کرد: در بحث گريم و لباس هم سينماگران ما با کمبود هايي مواجه اند و براي جلوگيري از توقف پروژه هاي سينمايي خود در واگن ها طراحي گريم و لباس را انجام مي دهند.

زرين دست تاکيد کرد: وجود يک يا چند استوديو و اختصاص مکان هايي ويژه براي گريم بازيگران و طراحي لباس آن ها در سينماي کشور نياز است تا بخشي از مشکلات سينماگران ما حل شود.

اين تهيه کننده سينما اظهار داشت: امکانات در اختيار سينماگران ما نبايد پراکنده باشد بلکه بايد کاملا متمرکز باشد.

زرين دست خاطرنشان کرد: به دليل کم و کاستي هاي موجود در برنامه هاي خدماتي، مسئولان سينماي کشور انرژي و سرمايه هاي دروني اين صنعت را به هدر مي‌دهند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار