تیم ملی دو صحرانوردی كشور كه خود را برای مسابقات آسیایی چین آماده می كند روز چهار شنبه دومین اردوی آمادگی خود را در شهرستان دلفان آغاز كرد .


مربی لرستانی تیم دو صحرانوردی كشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه  خبرنگاران گفت : اردوی آمادگی تیم ملی دو صحرانوردی از هم اكنون با حضور 6 نفر از ملی پوشان بزرگسال به مدت 10 روز در شهرستان دلفان در حال برگزاری است .

'روح اله محمدی 'گفت : این اردو جهت آمادگی تیم ملی كشورمان برای شركت در مسابقات قهرمانی آسیا كه 4 فروردین 91 در كشور چین برگزارمی شود برپا شده است .

وی، افزود : شهرستان دلفان بیش از 2 هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد و این مناطق از لحاظ فیزیكی محل مناسبی برای تمرینات دو صحرانوردی است

وی ، وضعیت ملی پوشان را در این اردو مناسب ارزیابی كرد و افزود : شركت كنندگان در این اردو در مسابقات انتخابی تبریز انتخاب شده اند كه از برترین دوندگان كشورما هستند.

به گفته وی ، مرحله نهایی انتخاب نفرات دو صحرانوردی كشورمان در پایان اردوی آمادگی انتخاب خواهند شد .

وی ، با بیان اینكه تیم ملی دو صحرانوردی كشورمان جزء 3 تیم برتر آسیا است گفت: تیم ملی دو صحرانوردی كشورمان به صورت تیمی تاكنون 4 بار قهرمان آسیا و به صورت انفرادی نیز 2 بار در نپال و تهران را در كارنامه خود دارد/ب.



 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.