سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: رفع معضل اشتغال و ایجاد فرصت‌های برابر کارآفرینی به ارتقای مؤلفه امنیت در تمام زمینه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران/ محمدجعفر عظمایی دیروز در کارگروه صنعت و توسعه واحدهای صنعتی و کارگاهی در اردبیل افزود: برخلاف تصور غلط که امنیت را هم‌ردیف با رفع برخی دغدغه‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی می‌دانند به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین عامل برقراری امنیت چه از لحاظ اجتماعی و چه اقتصادی و روانی در جامعه حل مشکلات کارآفرینی، اشتغال و مشغول به کار شدن جوانان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری ده‌ها واحد تولیدی در ایام خجسته دهه فجر گفت: افتتاح این مجموعه‌ها علاوه بر ایجاد فرصت‌های اشتغال به رونق تولید و تأمین نیاز داخلی کشور و حتی بسط صادرات کمک کرده و یک روند امیدوارکننده‌ای را در مقابله با تهدیدها و تحریم‌های جهانی به وجود آورده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دستیابی به مؤلفه‌های حوزه صنعت را علاوه بر حمایت و گسترش تأمین تسهیلات بانکی و حل مشکلات مالی و سرمایه در گردش بایستی در توانمندی نیروی انسانی جستجو کرد که به یقین در آبادانی روزافزون کشور می‌تواند مؤثر باشد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.