تخفيفات نوروز امسال

نمايشگاه مواد غذايي با 10درصد تخفيف تا 5اسفندو برند حراج فصل سیسلی با 30 درصد تخفیف آغاز به کرد.

نمایشگاه مواد غذایی : 10 درصد تخفیف در تهران

نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی بعدازظهر سه شنبه در مصلی تهران آغاز به كار كرد و تا پنجم اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، رییس شورای اصناف كشور و مشاور رییس جمهور در حوزه اصناف در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاكید بر این كه در صورت امكان احتمال دارد نمایشگاه مواد غذایی تا دوازدهم اسفند ماه با تغییراتی ادامه پیدا كند، اظهار كرد: بازدیدكنندگان می‌توانند از ساعت 10 تا 22 به نمایشگاه مراجعه كنند و از كالاهای عرضه شده با تخفیف 10 درصد بهره ببرند.

قاسم نوده فراهانی با تاكید بر عرضه گوشت، برنج، روغن و شكر با قیمت مصوب تصریح كرد: 284 غرفه در این نمایشگاه فعالیت می‌كنند و مواد غذایی در مصلی با كیفیت خوب با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش شده بیشتر از تولیدكنندگان دعوت شود و كمتر خرده فروشان حضور داشته باشند. امیدواریم از گرانی كالا جلوگیری كنیم.

رییس شورای اصناف كشور با بیان این‌كه اجناس ارائه شده در نمایشگاه از لخاظ كیفیت و قیمت ارزیابی می‌شوند، گفت: قیمت‌ها به صورت پلمپ شده است و خواهشمندیم خریداران حتما به نمونه كالا دقت كنند كه غیر از آن به مردم داده نشود.

فراهانی در پایان خاطرنشان كرد: از لحاظ عرضه كالا محدودیتی نداریم، و كالا به اندازه كافی موجود است و كمبودی دراین حوزه نیست.

 

30 *درصد تخفیف حراج فصل تقدیم شیک پوش ها
برند سیسلی حراج فصل خود را با 30 درصد تخفیف آغاز کرد.

برای استفاده از این فرصت تخفیف به فروشگاه بزرگ این برند مراجعه فرمایند.
سیسلی یکی از برندهای زیر مجموعه بنتون می باشد که در زمینه تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت میکند . طراحی به روز و مدرن لباس ها با تکیه بر فنون تکنولوژیک و با استفاده از مواد طبیعی است که شما می توانید آنها را پوشیده و تست کنید .
سیسلی در سال 1968 در پاریس تاسیس شد و در سال 1974 از شاخه های اصلی بنتون شد و عمده فعالیت آن در این سال ها متمرکز بر روی ترکیب نزدیک و گرایش به حفظ و محتوای اختصاصی فرم های لباس ها بوده است . سیسلی کلکسیونی متنوع از لباس برای مردها ، زنان و کودکانی است که می توانند در هر روز و ساعت و فصلی از آن استفاده کنند .
سیسلی 85 شعبه در 120 کشور جهان دارد که از جمله پرکارترین و پر طرفدارترین برندهای اروپایی محسوب می شود . در پائیز و زمستان رنگ های قهوه ای و مشکی سیسلی در کلکسیون لباس های شما زیبا و ماندگار خواهد بود .
جوانان ، کودکان با دنیای منحصر به فرد رنگ های سیسلی در تمام فصل های سال زندگی خواهند کرد . فرم های اسپرت ، جین ، ژاکت های زیبای پائیزه و زمستانه .
سیسلی هر روز با نوع آوری و طراحی زیبا در کلکسیونهای جدید در خانه های شما جایگاهی ویژه خواهد یافت .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار