با اجراي اميرحسين مدرس و حسين رفيعي؛

"نوروز ايراني" نوروز 91 روي آنتن مي رود

"نوروز ايراني" عنوان مجموعه برنامه اي به تهيه كنندگي سوسن كرامتي و ژاله موقر است كه با نمادي از آداب و رسوم اقوام ايران زمين نوروز 91 روي آنتن شبكه دو مي‌رود.

سوسن كرامتي تهيه كننده اين برنامه به

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

گفت: اين برنامه با برخورداري از مضمون طنز و آيتم هاي متنوع و شاد به معرفي اقليم و فرهنگ ايران زمين به كودكان خواهد پرداخت.

وي افزود: نوروز ايراني هر قسمت از 17 برنامه خود با دعوت از هنرمندان اهالي سينما تلوزيون و همچنين گفتگوي صميمي با آن ها طي گويش محلي، به معرفي استان هاي مختلف كشور مي‌پردازد.

كرامتي اظهار داشت: پرده خواني، خيمه شب بازي و نمايش از ديگر آيتم هاي اين برنامه هستند كه شيوا درويش نويسندگي متن آن را برعهده داشته است.

اين تهيه كننده با بيان اينكه اميرحسين مدرس و حسين رفيعي نورزو ايراني را اجرا خواهند كرد، اظهار داشت: بخش پرده خواني به گونه اي مفرح و متفاوت، نگاهي به آداب و رسوم مردم استان هاي مختلف در عيد نوروز خواهد داشت و در آيتم خيمه شب بازي نيز كودكان شاهد پخش بازي هايي قديمي و سنتي خواهند بود كه مردم نقاط مختلف اين مرز و بوم در گذشته هنگام فرا رسيدن سال نو برگزار مي كردند.

كرامتي خاطرنشان كرد: در هر قسمت از اين مجموعه برنامه با ايجاد فضاي مفرح و جذاب و همچنين دعوت از مهمانان مختلف اطلاعات آموزشي، تربيتي و اخلاقي به كودكان ارائه مي شود.

گفتني است، نوروز ايراني در 17 قسمت 30 دقيقه اي براي پخش در ايام نوروز تهيه و توليد شده است و ساير عوامل آن عبارتند از نگار استخر كارگردان هنري و زهره جهاني كارگردان تلويزيوني./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار