امير غفارمنش:

"مثل شيشه"پاسخ اعتماد كارگردان آن نسبت به من بود

ايفاي نقش در سريال "مثل شيشه" و موفقيت اين اثر پاسخ اعتماد جواد مزد ابادي به من بوده است.

امير غفارمنش ،بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار بخش تلويزيون باشگاه خبرنگاران بيان كرد:ايفاي نقش "آرش" در سريال "مثل شيشه" پاسخ اعتماد جواد مزد آبادي به من بوده كه قبلا در دو تله فيلم با وي همكاري داشتم.
اين بازيگر درمورد نقش خود در اين سريال افزود:نقش "آرش" جدي بوده و او ناخواسته وارد باند قاچاق مواد مخدر مي شود و با انتخاب غلطي كه انجام مي دهد،اتفاقات و تحولاتي در زندگي او و همسرش "ندا" رخ مي دهد و همين خصوصيات نقش آرش مرا مجاب به ايفاي اين نقش كرد.
اين بازيگر تصريح كرد:دركنار گروه فيلمبرداري،‌كارشناسي درحوزه مواد مخدر حضور داشته كه اطلاعات بيشتري را در اين زمينه به گروه منتقل مي كرد.
غفارمنش در مورد فيلمنامه مثل شيشه بيان داشت:فيلمنامه ي قوي و خوب اين سريال قواعد كليشه اي سريال هايي با اين مضمون را شكسته است.
اين بازيگر درخصوص بازخورد مخاطبان نسبت به سريال "مثل شيشه" اظهار داشت:انعكاس و نظرهاي مخاطبان نسبت به سريال و نقشم خوب و راضي كننده بوده است.
گفتني است؛اين بازيگر در سريال نوروزي"سهمي براي دوست" به كارگرداني مسعود اطيابي و تهيه كنندگي بهروز مفيد و در تله فيلم "پايان بازي" به كارگرداني" فرشاد ارج" كه براي نوروز 91 ساخته مي شود.نقش آفريني كرده و در مجموعه اي مختص به كودكان كه براي نوروز 91 پخش مي شود به كارگرداني حسين احمدي و شيوا درويش و تهيه كنندگي نگار استخر ايفاي نقش مي كند و همچنين فيلم سينمايي "خودزني" به كارگرداني احمد كاوري و "پيشوني سفيد" به كارگرداني سيد جواد هاشمي را در نوبت اكران دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار