لژيونر دوچرخه سواري دانشگاه ‌آزاد:

حضور در رقابت هاي بين المللي بزرگترين تبليغ ورزشكاران ايراني است

لژيونر تيم دوچرخه سواري دانشگاه آزاد گفت: حضور تيم هاي دوچرخه سواري ايران در رقابت هاي بين المللي تبليغات بسيار بزرگ و گسترده اي است و مي تواند زمينه را براي پيشرفت بيشتر اين رشته فراهم كند.

امير زرگري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به طور كلي شاهد رشد و پيشرفت در اين رشته ورزشي در تمام بخشها هستيم و توانسته ايم به موفقيت هاي بسيار خوبي هم در اين رابطه دست يابيم.

وي افزود: حمايت هاي مديريتي خوب و ارنج قابل توجه تيم ها از نظر فني و بهبود قراردادهاي مالي بازيكنان باعث شده است به نتايج مورد نظر خود تا حد قابل توجهي دست يابيم.

زرگري تصريح كرد: تمام اين موارد دست به دست هم داده و باعث شد تا بتوانيم شاهد حضور تيم هاي ايراني در عرصه بين المللي و كسب نتايج مورد نظر باشيم.

وي خاطرنشان كرد: قطعاً حضور تيم هاي ايراني در عرصه بين المللي تبليغات بسيار خوب و كاملا گسترده اي براي ورزشكاران حاضر در اين رشته محسوب مي شود و مي‌تواند زمينه لازم براي حضور آنها در تيم هاي اروپايي را فراهم كرده و از اين طريق در جهت نزديك شدن به شرايط حاكم بر اين رشته در اروپا پيش رفت.

*فدراسيون دوچرخه سواري به بن بست رسيده است

محمد پراش، ركابزن تيم دوچرخه سواري دانشگاه آزاد گفت: فدراسيون دوچرخه سواري در اجراي برنامه هاي مورد نظر خود به بن بست رسيده است.

وي افزود: در خصوص شرايط حاكم بر اين رشته ورزشي تنها چيزي كه مي‌توانم بگويم اين است كه ما بدترين روزها را در رشته دوچرخه سواري پشت سر گذاشته و نتوانسته ايم مطابق با انتظارات حاكم پيش رويم ، در حال حاضر هيچ چيز سرجاي خودش نيست و واقعيت اين است كه فدراسيون در اجراي بسياري از برنامه هاي مورد نظر خود به بن بست رسيده است.

پراش تصريح كرد: شرايط مالي ورزشكاران حاضر در اين رشته ورزشي خوب نيست و همين مسئله انگيزه بسياري از ركابزنان را تحت الشعاع قرار داده است.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم كه بتوانيم شاهد كسب نتايج بهتري از عملكرد مسئولان حاضر در اين رشته ورزشي باشيم و مسير رشد و پيشرفت اين رشته را بدون داشتن موانع حاكم طي كرده و به موفقيت هاي خوبي در آسيا دست يابيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار