بازيكنان داماش اعتصاب كردند

بازيكنان داماش به دليل عدم پرداخت مطالباتشان اعتصاب كردند و در تمرينات اين تيم حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته كادر فني و بازيكنان تيم داماش در محل تمرين اين تيم گرد هم جمع شدند ولي بازيكنان حاضر نشدند تمرين كنند.

وضعيت نامشخص مالي و عدم پرداخت پول، آنها طي ماههاي اخير باعث شد بازيكنان اين تيم اعتصاب كرده و با وجود حضور در محل تمرين از انجام تمرينات امتناع كنند.

آنها مدعي شدند كه تازماني كه پول نگيرند و وضعيت مالي باشگاه نيز مشخص نشود تمرين نخواهند كرد.
از اين رو كادر فني تمرينات تيم داماش را تا اطلاع ثانوي تعطيل كرد و تا زماني كه وضعيت اين تيم مشخص نشود تمرينات را آغاز نمي‌كنند.

*اردوي داماش در كيش

مسئولان تيم داماش قصد داشتند بعد از سه روز تمرين در رشت راهي جزيره كيش شده و در اين جزيره اردو برپا كنند.
البته اصرار آنها براي برپايي اردو در كيش همچنان به قوت خود باقي است ولي زمان برگزاري به وضعيت مالي و واگذاري امتياز اين باشگاه بستگي دارد.

به اين ترتيب اگر مشكلات مالي اين تيم حل نشود اردوي كيش هم منتفي مي‌شود.
طبق شنيده‌ها يان باشگاه پولي براي هزينه اين اردو ندارد در نتيجه اگر قرار است باشگاه به اردو برود بايد اول وضعيت واگذاري امتياز اين باشگاه مشخص شود و پس از آن در صورت امكان اردو و مراحل آماده سازي تيم انجام شود.

*خبري از جلسه هدايتي و عابديني نيست

جلسه واگذاري امتياز باشگاه داماش هنوز برگزار نشده است با وجود وضعيت نامشخص اين تيم هنوز حسين هدايتي امتياز اين باشگاه را خريداري نكرده است.

پيش از اين قرار بود جلسه هدايتي جهت خريد امتياز باشگاه داماش طي يكي دو روز اخير برگزار شود اما تاكنون جلسه‌اي برگزار نشده است.

اين جلسه طبق برنامه بايد در تهران برگزار مي‌شد به همين دليل عوامل اين باشگاه در رشت از همه چيز بي‌خبر هستند و منتظر مشخص شدن وضعيت تيم در تهران هستند.

اين در حالي است، كادر فني داماش ادامه روند آماده سازي و تمريني اين تيم را منوط به مشخص شدن وضعيت داماش دانسته است و با اين حال هيچ مقام مسئول و آگاهي در اين خصوص پاسخگو نيست./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار