665هزارو 139نفر در استان زنجان واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در استان،گفت: 21 هزار نفر از این تعداد اعلام شده رای اولی ها هستند.

احمدی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی نباید جناح بندی در جامعه حاکم باشد از این رو این جناح بندی باعث ایجاد آسیب در جامعه می شود،افزود: قبل از دولت نهم دولتهایی بودند که به جناح بندی و قومی گرایی پرداختند و لذا این امر در جامه باعث ایجاد اختلاف در جامعه شد به همین خاطر دولت عدالت محور همه مردم را در یک نگاه دید و خدمات را به همه مردم ارائه داد و این امر نگاه فتنه انگیز دشمن را خنثی کرد.

وی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حساس ترین انتخابات یاد کرد و ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه ها و نقشه های شوم دشمن را خنثی می کنند لذا در این راستا باید انتخابات سالم برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود:انتخابات کاملا قانونی برگزار می شود و با هر گونه عدم رعایت قوانین و ضوابط در انتخابات برخورد قاطع خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: دشمن برای اینکه حضور مردم را در عرصه سست کند با انواع ترفندها وارد میدان شده لذا در این راستا باید مردم هوشیار باشند زیرا مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری بیشترین حضور را در صحنه داشتند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.