نخستین جشنواره بسته بندی محصولات صنایع دستی كشور با معرفی نفرات برتر و نیز استانهای برگزیده در زنجان به كار خود پایان داد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

در این جشنواره 25 استان از سراسر كشور با ارسال آثار متعدد و باقی استانها با ارسال یك تا دو اثر در جشنواره بسته بندی صنایع دستی كشور شركت كرده بودند كه هیات داوران این جشنواره را آغازی برای تولد صنایع بسته بندی محصولات صنایع دستی اعلام و استمرار آن را خواستار شدند.

هیات داوران در انتخاب آثار برگزیده سه معیار تنوع طرح مواد استفاده شده، تعداد طرح های اجرا شده، نوآوری و استفاده از مواد بومی را مد نظر قرار داده و در نهایت به انتخاب سه اثر و استان برتر پرداخته بودند.

'سهراب آرام' از استان كردستان، 'قدسیه زند آبادی' از كرمان و 'داوود ارسومی' از استان مازندران به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم در نفرات برگزیده و قزوین، تهران و زنجان از استانهای برتر این جشنواره بودند.

همچنین در پایان این جشنواره از پیشكسوتان و دریافت كننده مهر بین المللی استاندارد در سطح كشور تقدیر و تجلیل شد.
'منصور كاظمیان' در رشته ملیله، 'روح انگیز محمدی' گلیم و جاجیم بافی، 'مرد علی حیدری' چاروق دوزی، 'محسن یزدان شناس' ملیله كاری، 'عبدالحمید محرب' ملیله كاری، 'علی شكوری جم' ساز سازی، 'میكائیل منتخبی' مسگری و ' روح اله صفدری' در رشته چاقو سازی از پیشكسوتان و دریافت كنندگان مهر استاندارد بین المللی بودند كه در این مراسم از آنان با اعطای جایزه نقدی و لوح تقدیر، تجلیل شد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.