همراه اول و دبنهامز با تخفيفات ويژه به استقبال بهار ميروند

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، همراه اول در قالب طرح نوروزی به تماس های بین الملل در شبکه های اتحاد عربستان و اتصالات امارات تخفیف می دهد.
همراه اول به منظور تسهيل خدمات ارتباطي مسافران كشورهاي عربستان و امارات متحده عربي، امكان استفاده آسان و ارزان از سرويس رومينگ بين الملل را براي كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري فراهم آورده است.


با توافقات بعمل آمده با اپراتورهاي اتحاد(موبايلي) عربستان و اتصالات امارات، مشتركان همراه اول مي توانند در قالب طرح نوروزي در شبكه اتحاد 80 درصد و در شبكه اتصالات 60 درصد تخفيف بگيرند.

بدين ترتيب با اين تمهيدات، هزينه تماس با ايران در شبكه اتحاد عربستان 4450ريال و در شبكه اتصالات امارات 8900ريال، هزينه تماس دريافتي به ترتيب 1669ريال و 1900 ريال و هزينه تماس داخلي به ترتيب 4450 ريال و 2900 ريال، هزينه ارسال پيامك به ترتيب 1450ريال و 900 ريال و هزينه دريافت پيامك رايگان محاسبه مي شود.

بر اساس اين گزارش چنانچه مشتركين از شبكه ديگر اپراتورها استفاده نمايند، هزينه تماس با تعرفه عادي محاسبه مي شود.
همچنين همراه اول توصيه كرده است به منظور مديريت بهتر هزينه ها و جلوگيري از ضرر و زيان ناشي از سرقت سيم كارتهاي دائمي و تهيه آسان شارژ مورد نياز توسط خانواده مسافران از طريق سايت همراه اول، مسافران محترم از سيم كارت هاي اعتباري استفاده كنند.

 

 

*افزایش تخفیف هاي دبنهامز به 40 درصدرسيد


براساس گزارش تخفيفهاي امروز،برند دبنهامز تخفیف های خود را به 40 درصد افزایش داد.
برای بهره مندی از این فرصت ارزشمند به نمایندگی های این برند در خیابان ولیعصر تهران مراجعه فرمایید./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار