معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: حضور پرشكوه مردم در پای صندوقهای رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یأس دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

محمدمهدی اسماعیلی'امروزدر همایش 'مشاركت حداكثری، انتخابات قانونمند، جامعه كار ،تولید و تعاون استان اصفهان'افزود:هدف دشمن ،برگزاری انتخابات در فضای سرد است و حضور مردم در پای صندوقهای رای،این هدف را عقیم خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این انتخابات اظهار داشت:دشمنان می خواهند القاء كنند كه انتخابات در ایران رقابتی نیست و مردم را از نظام دلسرد كنند.

وی اظهار اطمینان كرد:حضور پر نشاط مردم در انتخابات و حماسه های مختلف از جمله 22 بهمن امسال،آنان را بار دیگر مایوس كند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت:سناریویی كه دشمن در سال 88 دنبال می كرد ایجاد آشوب وبلوا و تقلب در انتخابات بود و مردم در 9 دی همان سال با حضوری وصف ناشدنی و بی سابقه،پیوند راسخشان را به نظام ،انقلاب و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

اسماعیلی به شرایط انتخابات مجلس نهم اشاره كرد و گفت:فضای انتخاباتی در این استان آماده است .

اسماعیلی در جمع تشكلهای كارگران و كارفرمایان تعاونگران اظهار داشت: مردم با اصل نظام و آرمانهای آن پیوند ابدی بسته اند و امروز انقلاب اسلامی در كانون تحول بخشی منطقه قرار گرفته است.

وی به انقلابهای مصر، تونس، لیبی و بحرین اشاره كرد و گفت:كسی نمی تواند منكر نقش الهام بخش انقلاب اسلامی در این زمینه ها باشد و حوزه كار تولید وتعاون دراین عرصه پیشتاز بوده و نقش دولت ،نقش حمایتی، هماهنگی و تسهیل امور است ومدیر اصلی خود شما هستید .

اسماعیلی به اصل 44 قانون اساسی اشاره كرد وافزود:امروز سیاست اصلی دولت توسعه بخش مردمی، خصوصی و تعاون است ودر این حوزه استان اصفهان درخشان عمل كرده است .

وی با بیان اینكه هر رای مشت محكمی بردهان استكبار جهانی است،گفت:مهم حضور پرنشاط جامعه كار و تولید و تعاون در 12 اسفندماه است كه حماسه ای ماندگار برای نظام اسلامی خواهد بود.

اسماعیلی به آمار بالای نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان نیز اشاره كرد و گفت: برای هر كرسی نمایندگی استان بیش از 12 نفر نامزد داریم. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.