مهدي نوري:

الان وقت قهر كردن نيست

بازيكن تيم شاهين بوشهر گفت:‌ تمرينات تيم شاهين بوشهر آغاز شده است و درخشان برنامه‌هاي تمريني خود را به صورتي در نظر گرفته است كه محوريت فينال جام حذفي دارد.

مهدي نوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تمرينات تيم شاهين بوشهر در حال حاضر شروع شده است و حدود 2 الي 3 روزدر تهران هستيم و سپس روز جمعه يا يكشنبه عازم اردوي تداركاتي در تركيه خواهيم شد.

وي افزود: كليه بازيكنان تيم در تمرينات گروهي شركت دارند و با تمام قوا تلاش ميكنيم تا نقاط ضعف خود را شناسايي كنيم و در صدد رفع آنها برآييم.

نوري ادامه داد: در ميان بازيكنان تيم ما، عباسپور خسرواني مصدوم بود كه وي نيز از روز پنج شنبه به جمع بازيكنان حاضر در اردو مي‌پيوندد تا همه با هم با اتحاد بتوانيم مجموعه هماهنگي را فراهم آوريم كه بتواند درادامه رقابت‌ها حضور درخشاني داشته باشند.

وي بيان داشت: جاسم كرار نيز ديگر بازيكن مصدوم ماست كه سعي مي‌كنيم هر چه زودتر بهبود يابد و به جمع بازيكنان بپيوندد تا شاهد موفقيت تيم شاهين در ادامه مسابقات باشيم.

*مشكل مالي همچنان ادامه دارد

نوري در خصوص مشكلات مالي تيم شاهين بوشهر بيان داشت: مشكلات مالي همچنان ادامه دارد و هنوز رفع شده است. مسئولان نيز قول‌هايي مبني بر حل مشكلات داده‌اند. بازيكنان نيز در حال حاضر تمام تمركز خود را براي عملكرد هر چه بهتر بكار بسته‌اند و الان ديگر وقت قهركردن نيست چرا كه هر گونه عملي كه باعث تلاطم در تيم شود آينده شاهين را به خطر مي‌اندازد.

بازيكن تيم فوتبال شاهين تاكيد كرد:‌ تيم شاهين فعلاً در وضعيت مطلوبي قرار ندارد و اميدوارمن در ادامه مسابقات تلاش كنيم تا جايگاه بدمان در جدول را بهبود ببخشيم.

وي بيان داشت: تمرينات آقاي درخشان براي عملكرد بهتر در فينال جام حذفي نيز مي‌باشد.

نوري خاطر نشان كرد: اگر مسئولان بتوانند به تيم ما كمك كنند و مشكلات مالي مان را حل كنند تا بتوانيم خودمان را دوباره پيدا كنيم و جايگاه واقعي‌مان در جدول را بيابيم و دل هواداران را شاد كنم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار