مدير كل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت:‌ فرهنگنامه جاودانه هاي تاريخ حاوي زندگي نامه فرماندهان شهيد در حال حاضر از سوي نشر شاهد تهيه و تاليف شده است.

محمدعلي فقيه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: كتاب فرهنگنامه جاودانه هاي تاريخ به زندگي فرماندهان شهيد مي پردازد كه 13 جلد اين كتاب در سال هاي گذشته منتشر شده و چهار جلد آن مربوط به استان هاي ايلام، قم، چهار محال و بختياري و كهكيلويه و بويراحمد و سمنان است.
فقيه گفت:‌ 10 جلد از زندگينامه مستند فرهنگنامه جاودانه هاي تاريخ نوشته سيد سعيد موسوي زير چاپ است.
* چاپ مجموعه 13 جلدي از زندگينامه زندانيان سياسي مسلمان
فقيه گفت: 13 جلد از كتاب زندگينامه زندانيان سياسي مسلمان تحت عنوان يادگاران انقلاب تهيه و چاپ شده است.
وي ادامه داد:‌ 13 جلد از زندگينامه داستاني زندانيان سياسي مسلمان قبل از انقلاب بر تيراژ 3 هزار نسخته و براي گروه سني نوجوان تهيه و چاپ شده است.
فقيه خاطرنشان كرد: مجموعه يادگاران انقلاب تاليف نويسندگاني چون فرامرز پاليزدار، فرشاد شيرزادي، مريم صباغ زاده و مصطفي محمدي تمنايي و رسول آباديان است.
مديركل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت:‌ همچنين كتاب فجرآفرينان در ژانر هنري و نفيس و در دو جلد تهيه شده است.
وي ادامه داد‌: جلد اول اين كتاب شامل پوستر و تصويرسازي درباره ظلم و ستم هاي رژيم شاهي پهلوي، پيروزي انقلاب اسلامي و جلد دوم نقاشي و هنر جديد درباره ظلم و ستم هاي رژيم پهلوي است.
وي با اشاره به يكي ديگر از كتاب هاي نشر شده از سوي نشر شاهد گفت: كتابخانه هميشه منتظر در ژانر خاطره روايت زندگي و خاطرات مهندس شهيد بهرام دهقان است.
فقيه گفت: اين كتاب در تيراژ 3 هزار نسخه و براي گروه سني بزرگسال و جوانان نوشته مصطفي رحيمي انتشار يافته است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار