ابعاد تازه اي از ماجراي افشاء جلسه محرمانه شوراي راه سبز اميد با گروهک ضد انقلاب فدائيان خلق

ماجراي افشاء مفاد جلسه محرمانه شوراي راه سبز اميد با گروهک ضد انقلاب فدائيان خلق هر روز ابعاد تازه تري به خود مي گيرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران در اولين واکنش مزروعي با دستپاچگي به تکذيب تناقض آميز خبر مي کند.
وي که نمي تواند نشست خود را با گروهک فدائيان خلق انکار کند مي گويد تا کنون با اميرارجمند و واحدي نشستي نداشته است اين در حالي است که در خبر جلسه محرمانه شوراي راه سبز اميد با گروهک ضد انقلاب فدائيان آمده بود اميرارجمند ، واحدي و مزروعي هرکدام به صورت جداگانه با فدائيان خلق نشست داشته اند.
اين ماجرا با نوشته" مهدی اصلانی" در سایت ضد انقلابی گویا نیوز نيز ابعاد تازه تري يافته است .
" اصلانی " که در جوانی از فعالان گروهک ضد انقلابی مجاهدین خلق بوده است و هم اکنون در پوشش سازمان های به اصطلاح حقوق بشری در کشورهاي غربي عليه ايران گدايي مي کند به بهانهٔ حضور" مزروعی"در مراسم سياهکل گروهک ضد انقلاب فدائيان خلق ، مقاله تند و تیزی خطاب به رهبران این گروهک نوشته و از آنان در این خصوص توضیح خواسته است .
وی با ذکر دقیق سوابق مهمانِ ويژهٔ (مزروعي) مراسم سياهکلِ گروهک فدائيان خلق نوشته : " به چه بهايی در مراسمِ سياهکل پيراهنِ "صفايی فراهانی" را بر تن "رجبعلی مزروعی" پروو کرديد؟ به چه قيمت این پیراهن را تن‌خورِ مهمان و متحدِ سياسيتان نموديد؟ چرا حرمت می‌شکنيد و قامتِ قدرت‌ستيزانِ را هم‌قدِ قدرت‌پذيری‌ سياسيتان پايين می‌آوريد؟ اين‌ها که دستشان تا مرفق به خون فدايی و مجاهد آغشته است. به همه چيز چوب حراج زديد. ديگر سياهکل را در راه ائتلاف سياسيتان سر نبريد. رجبعلی مزروعی را با سياهکل چه کار؟"
اين گزارش حاکي است انتشار اين يادداشت در سايت صهيونيستي بالاترين نيز با واکنش جالب کاربران اين سايت مواجه شد: از سويي برخي کاربران کامنت گذاشته اند که متاسفند بر ارمانهاي اصلاحات و خاتمي که در انتهاي راه به همنشيني گروهک هاي تروريستي رسيده اند و در سوي ديگر گروهک خطاب قرار دادن فدائيان خلق با فحش و بدو بيراه اعضاي اين گروهک مواجه شده است.

در پایان سوالی که در ذهن هر ایرانی میهن دوست متبادر می شود اینست که "رجبعلی مزروعی" این متحد تازه گروهک های ضد انقلابی اما چگونه می تواند پاسخگوی شهدای این مرز و بوم که بارها سینه خود را سپر بلای اقدامات تروریستی اینان کردند، باشد؟
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار