اعضاي باند بزرگ سرقت احشام كه درسطح استان فعاليت داشتندتوسط كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي اصفهان شناسايي و دستگير شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ " حسين حسين زاده" رييس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در شهرستانهاي مختلف استان ،موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.
وي افزود : يكي از مالباختگان پيرمرد چوپاني 75 ساله اي بود كه از سوي سارقان مسلح به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و براي جلوگيري از اطلاع به پليس وي را با تهديد سلاح به خارج از شهر انتقال و در بيابان هاي اطراف يكي از شهرستانهاي استان رها کرده بودند که وي براي نجات جان خود مجبور به پياده روي 17 كيلومتري در سرماي شديد شده بود .
اين مقام مسئول تصريح کرد : هنوز 24 ساعت از اين واقعه نگذشته بود و اشك هاي پيرمرد چوپان خشک نشده بود که با تلاش ماموران  سرنخ هايي از سارقان توسط كارآگاهان اداره عمليات ويژه كشف شد كه منجر به شناسايي و دستگيري شش نفر اعضاء اين باند شد.
رييس پليس آگاهي استان در ادامه عنوان كرد:اين باند شش نفره غير بومي كه از يكي از استانهاي مجاور مدتي در استان به سرقت احشام مشغول بودند بيش از 833 راس دام به ارزش تقريبي دو ميليارد و 200ميليون ريال را از استان به سرقت برده و در استانهاي ديگر به فروش رسانده بودند.
وي ادامه داد: از اين باند كه همگي داراي سابقه و جزء مجرمان حرفه اي بودند سلاح، يك دستگاه خودرو سواري و يك دستگاه كاميون مخصوص حمل دام كشف و ضبط شد .
سرهنگ " حسين زاده " در پايان با بيان اينکه اعضاي اين باند تا کنون به 16 فقره سرقت اقرار کرده اند و تمامي مالباختگان نيز مورد شناسايي قرار گرفته اند خاطر نشان کرد : متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار