اصفهان/

فعالیت 16 كميته ستاد نوروزي در كاشان

رئيس ستاد دائمي تسهيلات سفر شهرستان كاشان از فعالیت 16 کمیته ستاد نوروزی در اين شهرستان خبرداد .

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کاشان

عليرضا جوادي در نشست اعضاي كميته هاي ستاد نوروزي كاشان در فرمانداري اين شهرستان با اشاره به 14 كميته فعال اين ستاد در سال هاي گذشته اظهارداشت : امسال دو كميته جديد نظارت بر تاسيسات و ابنيه تاريخي و كميته خدمات شهري به كميته اين ستاد افزوده شده که تعداد كميته هاي اين ستاد را به 16 ستاد افزايش داده است .

فرماندار كاشان ضمن اشاره به واگذاری مسئوليت ستاد سفرهاي دائمي این شهرستان به حوزه معاونت عمراني فرمانداري گفت : ستاد دائمي سفرها ي شهرستان كاشان علاوه بر تعطيلات نوروزي بايد در طول سال و به مناسبت هاي مختلف ، مراسم گلابگيري ، مراسم قاليشويان مشهد اردهال و ... ها فعال باشند .

جوادی، همكاري ستاد هاي نوروزي شهرستان كاشان و آران و بيدگل ، براي استفاده گردشگران و مسافرين نوروزي از ظرفيت هاي گردشگري اين دو شهرستان را حائزاهميت خواند .

وی، برانتخاب و ساماندهي تعدادي از بوستان هاي كاشان و ارائه خدمات جامع و سازماندهي شده براي اسكان و خدمات جامع و سازماندهي شده به مسافريني كه شهرستان كاشان را براي تعطيلات نوروزي انتخاب مي كنند تاكيد كرد.

وي افزود: كميته هاي اسكان و حمل نقل ستاد نوروزي شهرستان ضمن تعيين مكاني مناسب و ايمن براي پارك خودرو مسافران نوروزي در بوستان ها ، با اختصاص اتوبوس براي اين بوستان ها وخدمات دهي براي بازديد مسافرين از اماكن تاريخي و گردشگري ، از ترافيك و ازدحام در محورهاي گردشگري شهرستان جلوگيري کنند .

فرماندار كاشان همچنين بر ساماندهي تابلوهاي راهنمايي درون و برون شهري كاشان تاكيد كرد و گفت: اميد است با آماده شدن تمامي امكانات و زيرساخت هاي شهرستان ميهمانان نوروزي ، با خاطره ای خوش به شهرو ديارخود برگردند . /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.