مزروعي نشست شوراي هماهنگي فتنه با گروهك فدائيان خلق را تكذيب كرد

رجبعلي مزروعي در اقدامي عجولانه با صدور اطلاعيه اي كه در سراسر آن استيصال نويسنده اش آشكار است، از اساس منكر جلسه با فداييان شد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "وطن امروز" در مطلبي با عنوان رسوايي امپراطوري دروغ، جزئيات جديدي از نشست شوراي هماهنگي فتنه با گروهك فدائيان خلق را افشا كرده است؛

انتظار نمي رفت پس از افشاگري "وطن امروز" و انتشار مفاد جلسات محرمانه رجبعلي مزروعي،‌اردشير امير ارجمند و مجتبي واحدي،اعضاي شوراي هماهنگي راه سبز اميد با گروهك الحادي و محارب فدائيان خلق (اكثريت) با توجه به جزئيات دقيق ارائه شده، يكي از اين 3 تئوريسين اصلاحات، دست به تكذيب خبر بزند.
 

اما فشار افشاگري و پته اي كه از "طرح اتحاد اپوزيسيون عليه جمهوري اسلامي" (طرح گدايي جريان فتنه از همه گروهك هاي محارب، الحادي، سلطنت طلب، ساواكي و .. با كمك سرويس هاي غربي) روي آب ريخته شد، رجبعلي را از كوره به در كرد و او در اقدامي عجولانه با صدور اطلاعيه اي كه در سراسر آن استيصال نويسنده اش آشكار است، از اساس منكر جلسه با فداييان شد!
 

اين فتنه گر فراري در اطلاعيه خود آنچنان عصباني است كه فراموش كرده نبايد مجموعه اي كه خود با آنها جلسه داشته، از آنها درخواست كمك كرده و عقايد خود را در محكمه انگيزيسيون فدائيان به تفصيل برايشان شرح داده، به سياق امت حزب الله "گروهك" بخواند.

امري كه عصبانيت رفقايش را موجب شده است.

در يك نمونه سايت كلمه (تحت مديريت امير ارجمند) با بازنشر اطلاعيه مزروعي اما در حركتي بي سابقه كه حاكي از اختلافات داخلي است اقدام به انتشار چند نظر از خوانندگان (يا اعضاي تحريريه خود) كرده كه در آن مزروعي بشدت مورد حمله قرار گرفته است.

در يكي از اين نظرات گفته شده :"جناب مزروعي! شما با اينگونه تكذيبيه خود، آن امتيازي را كه آن امپراتوري دروغ خواست به آن داده ايد من كمترين سمپاتي نسبت به سازمان اكثريت ندارم ولي هرگز هم آنها را گروهك نمي نامم آنها هرچه هستند گروهك نيستند و هرچه هستند در پيشگاه تاريخ و مردم ايران از شما روسفيد ترند!"
 

در كامنت ديگري آمده: "من حساب اقليتي ها را از اين غاصبان نام چريك فدايي خلق جدا مي دانم و اكثريت ها را در به سامان رسيدن اين نو كيسگان (مزروعي) مقصر مي دانم. پس بنابراين من شخصا از نامگذاري "گروهك" زياد ناراحت نمي شوم".
 

مزروعي در اطلاعيه تكذيب بعد از فحاشي به "وطن امروز" نوشته است:" انجام چنين جلسه يا جلساتي با حضور من و 2 فرد نامبرده با كادر رهبري "گروهك" فدائيان خلق (اكثريت) تكذيب مي شود و جالب اينكه هيچگاه ما سه نفري هم با هم جلسه نداشته ايم".
 

رجبعلي مزروعي كه به روشني خود را به "خريت "زده است اندكي فكر نكرده كه متن "وطن امروز" پيش رو يا در دسترس مخاطبان است؛ آنجا كه گفته شده "براساس اعترافات صورت گرفته امير ارجمند، واحدي، مزروعي و تني چند از ديگر عناصر فتنه به صورت "جداگانه" به جلسات گروهك فدائيان خلق (اكثريت) دعوت مي شوند و ..."
همان طور كه ملاحظه مي كنيد "وطن امروز" تاكيد كرده كه اين جلسات "جداگانه" بوده اما مشاور خاتمي، جلسه 3 نفره را تكذيب مي كند!

اين عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم همچون روساي خود در اوج كذاب بودن در كمال پر رويي "وطن امروز" را به دروغگويي متهم مي كند اما غافل است از اينكه استنادات آنچنان غني است كه قابل انكار نيست.
 

صحت "صدر تاذيل" خبر "وطن امروز" است كه مزروعي را دستپاچه به نوشتن چنين جلمه اي وا مي دارد: "روشن است وقتي انجام چنين جلسه يا جلساتي از پايه و اساس دروغ است، همه آنچه ذيل خبر مزبور آمده است ساخته و بافته ذهن يا اذهان بيماري است كه اين خبر را از صدر تا ذيل تنظيم و انتشار داده اند".

مزروعي كه نگران بخش هاي تكميلي و آتي مفاد جلسات محرمانه با گروهك فدائيان خلق است، اطلاعيه خود را اينگونه پايان مي دهد:" از آنچا كه در مكان و توان امثال بنده نيست كه هر روز به تكذيب دروغ هاي منتشر شده توسط رسانه هاي امپراتوري دروغ بپردازم و براي دروغ پردازي اينان نيز حد يقفي نيست، لذا از شر اين وسواسان خناس فقط مي توان به خدا پناه برد و از او براي رسوايي اينان طلب ياري كرد. به همه عزيزاني كه در پي دستيابي به اخبار صحيح درباره عملكرد امثال بنده به عنوان يك همراه كوچك جنبش سبز ملت ايران هستند توصيه مي كنم به رسانه هاي سبز رجوع كنند و اصل را بر دروغ بودن اخبار منتشره توسط رسانه هاي حكومتي و وابسته به اقتدار گرايان بگذارند".
 

هنوز چند ساعتي از ا نتشار اطلاعيه رجبعلي مزروعي اسطوره صداقت و راستي (!) نگذشته بود كه مهدي اصلاني از اعضاي سابق چريك هاي فدايي طي يادداشتي در "گويانيوز" با عنوان "رجبعلي مزروعي را به سياهكل چكار؟" فدائيان و شخص بهروز خليق (مسول هيات سياسي +اجرايي سازمان) را مورد حمله قرار مي دهد كه چرا مزروعي را به مراسم سياهكل (مراسم بزرگداشت و سالگرد تاسيس سازمان چريك هاي فدايي) دعوت كرده اند؟
 

مهدي اصلاني در اين باره در يادداشت خود آورده:" تجربه تا كنوني به ما مي گويد كه اكثريت چهره هاي امنيتي نظام بويژه پس از سال 60 در پوشش كارهاي فرهنگي به تكليف! عمل كرده اند فريدون وردي نژاد، رياست سابق خبرگزاري رسمي جمهوري اسلامي و عباس عبدي، معاونت سابق سياس دادستان كل كشور و محسن امين زاده، محسن آرمين و خسرو تهراني و ... اكثريت اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي كه هر يك به فراخور موقعيتشان دستي در فرهنگ؟ داشته اند.
 

فهرست چهره هاي فرهنگي نظام اسلامي چنان بلند است كه مي توان تعدادي مازاد بر نياز را به خارج صادر كرد.
 

اصلاني مي افزايد: " آقاي خليق! نمي توان حتي با مفهوم كج سليقگي سياسي، عملي كه بدان مرتكب شديد را توضيح داد عملكردي اينگونه ديگر حتي معناي اعوجاج سياسي را هم در نورديده به رساتي در ميان سازمان هاي سياسي شما كماكان در هرم قدرت متحد جست جو مي كنيد نوش جان و مفت چنگتان، اينها كه دستشان تا مرفق به خون فدايي و مجاهد آغشته ست فكر نمي كنيد پيراهن برادراتان، بهايي بيش از 10 يورويي ناقابل مراسمتان براي زيارت رجبعلي مزروعي داشت؟ به همه چيز چوب حراج زديد ديگر سياهكل را در راه ائتلاف سياسي تان سر نبريد رجبعلي مزروعي را با سياهكل چه كار؟"
 

علاوه بر اين ، روز چهارشنبه گذشته نيز 19 تن از سمپات هاي شناخته شده در گروهك فدائيان با امضاي يادداشتي خطاب به كادر رهبري اين گروهك با تيتر "آقايان! به راستي در كجاي جهان ايستاده ايد؟" دعوت از مزروعي در مراسم 18 فوريه (29 بهمن) در شهر "اسن" آلمان را يك تجارت سياسي دانسته اند اين گروه در يادداشت- نامه خود در سايت "ائتلاف جهاني فدائيان" مي نويسند: "شنيديم و خوانديم كه در روز 18 فوريه 2012 در شهر اسن آلمان، سازمان فدائيان خلق (اكثريت) بزرگداشتي در ياد بود چهل و يكمين سالگرد قيام سياهكل برگزار كرده و در مال شگفتي، يكي از سخنرانان اصلي اين سمينار، آقاي رجبعلي مزروعي (نماينده پيشين مجلس شوراي اسلامي) بوده است آيا اين كار- آن هم در فضاي مه آلود كه سردسته شكنجه گران رداي برائت پوشيده و منادي حقوق بشر شده است- نعل وارونه اي نيست كه دعوت كنندگان اين سمينار بر مسير ناهموار تاريخي ما مي زنند؟ به راستي چرا مي خواهند بر چشم پويندگان در راه نسل آينده خاك بپاشند و سكه تقلبي به آنها بنمايانند؟

آقايان! به راستي در كجاي جهان ايستاده ايد؟ اكنون مي بينيم كه اقاي مزروعي قرار است جنبش فدائيان خلق را گرامي بدارد چه مي توانيم كرد جر اينكه متاسف باشيم براي جرياني كه خود را ادامه تاريخي فدائيان نشان مي دهد اما در تلاش است با سياسي كاري ها و مصلحت طلبي هاي دور از آرمان "ببرهاي عاشق" آن را متسحيل سازد. آيا اين اعلام رسما آغاز به كار تجارتخانه اي سياسي نيست".
 

با اين اوصاف براي مخاطب معلوم مي شود كه علاوه بر جلسات محرمانه اي كه "وطن امروز" اشاره كرد در مراسمي ديگر مزروعي به عنوان عضو شوراي هماهنگي راه سبز اميد ميهمان ويژه فدائيان بوده است اين مراسم تحت عنوان" گراميداشت جنبش فدائيان خلق ايران" و با حضور رجبعلي مزروعي، حبيب پرزين ( از گروهك اتحاد جمهوري خواهان) و علي پور نقوي ( از اعضاي گروهك اكثريت) و با اجراي برنامه هنري (!) گروه موزيك تپش 2012 و گروه رقص Hip-Hop در تاريخ 29 بهمن برگزار شده است.
 

پس تا اينجا بايد در "عقل" اين تئوريسين اصلاحات، جدا از شرف و وطن دوستي نداشته اش شك كرد كه چگونه دست به تكذيب قاطعانه جلساتي مي زند كه جدا از محرمانه هايش، بخش هاي آشكاري هم داشته است!

در كنار همه اينها، اگر خبر سخنراني مشترك رجبعلي مزروعي و فرخ نگهدار (رهبر گروهك فدائيان) را در مراسمي به تاريخ 4 فوريه (15 بهمن امسال) با موضوع تحريم در شهداري تيرگارتن را هم اضافه كنيم، ديگر نبايد آبرويي براي رجبعلي باقي مانده باشد.
همچنين؛ مزروعي در تاريخ 19 بهمن به همراه مهدي فتاپور، عضو شوراي مركزي گروهك فدائيان در پالتاكي به مناسبت سالگرد تاسيس اين گروهك شركت مي كند.
 

لازم به يادآوري است؛ هر 3 مراسم (15، 19 و 29 بهمن) پس از جلسه محرمانه مورد اشاره "وطن امروز" برگزار شده است كه اين نشان دهنده عزم طرفين براي اجرايي كردن توافقات نشست افشا شده توسط "وطن امروز" است.
 

*** اطلاعات تكميلي و شواهدي براي يادآوري مزروعي
* هرچند تا همين جاي كار و با تكذيب بديع رجبعلي مزروعي، شوراي هماهنگي راه سبز اميد نتوانسته قباحت جلسه با گروهك هاي لائيك و محارب را انكار كند و به نوعي مهر "باطل شد" بر افتضاح سرويسي "طرح اتحاد عليه جمهوري اسلامي" زده است، اما براي اينكه شايد بيماري فراموشي آقاي مزروعي رفع شود، "وطن امروز" نشانه هاي ديگري از جلسه محرمانه با كادر رهبري گروهك فدائيان را براي نخستين بار جهت يادآوري اين فتنه گر فراري منتشر مي كند.
جناب مزروعي!
1- جلسه اي كه شما در آن حضور داشتيد، در اوايل بهمن ماه برگزار شده و گرداننده جلسه مهدي فتاپور، عضو شوراي مركزي گروهك فدائيان بوده است.
2- در اين جلسه علي شاكري سوالي از شما پرسيده و مي گويد ديداري هم با دكتر "صادق- ز" داشته است.
3- در ابتداي جلسه فتاپور مي گويد: "ما 3 نظريه پرداز اصلي جنبش را در اين جلسات دعوت كرده ايم و از امير ارجمند، شما و واحدي نام برد و وقتي اسم واحدي را به زبان آورد، شما لبخندي زديد كه براي اعضاي جلسه معني دار بود."
4- در اين جلسه شما به گروهك فدائيان قول داديد كه پيش از برگزاري انتخابات، تجمعات بزرگ اعتراضي در شهرها به راه خواهيد انداخت!
5- درباره راهپيمايي 22 بهمن هم گفتيد: "22 بهمن امسال مثل سال پيش نخواهد بود و مردم بسيار كمتر در راهپيمايي شركت مي كنند" و ادامه داديد: "حركات اعتراضي بزرگي براي 25 بهمن سازماندهي شده است."
6- از شما سوال شد "اگر صلاحيت همه شما را تائيد مي كردند، آيا به اندازه كافي راي داشتيد كه مانند مجلس ششم وارد مجلس شويد؟" كه جواب داديد: "اگر مي آمديم و صلاحيتمان را تائيد مي كردند و راي مان كافي نمي بود، در اين صورت تصميم داشتيم دسته جمعي استعفا دهيم!"
 

"وطن امروز" در روزهاي آينده جزئيات بيشتري از اين سلسله جلسات منتشر خواهد كرد.

*** اتحاد عليه جمهوري اسلامي و كنفرانس واشنگتن
* جلسات گدايي شوراي هماهنگي راه سبز اميد از گروهك هاي محارب، الحادي، بهايي، سلطنت طلب و ... ذيل طرح "اتحاد اپوزيسيون عليه جمهوري اسلامي" برگزار مي شود.
 

اين طرح با محوريت سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا) برنامه ريزي و هدايت مي شود و كنفرانس واشنگتن در 12 و 13 اسفندماه، اولين گردهمايي رسمي اين طرح شيطاني است.
 

در ميان اعضاي ايراني كميته برنامه ريزي كنفرانس واشنگتن، اين اسامي ديده مي شود: "علي افشاري، احمد باطبي، فاطمه حقيقت جو، كورش صحتي، فريبا داوودي مهاجر، ستاره درخشش، مهرانگيز كار، شيرين عبادي، مهران براتي، محمد تهوري، اميرحسين گنج بخش و يوسف يزدي"
 

برخي از اين افراد مبالغ قابل توجهي را براي نوكري شيطان بزرگ در طرح اتحاد اپوزيسيون دريافت كرده اند. تاريخ همواره پر بوده از نامهايي كه به وطن خود خيانت كرده اند، اما غيرت تاريخ به اين است كه "ننگ" را تا ابد از اين نامها پاك نخواهد كرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار