تبریز/

فرزاد باهر ارسباران شمشيرباز تبريزي نائب قهرمان کشور شد

فرزاد باهر ارسباران شمشيرباز تبريزي و برترين شمشيرباز آسيا در فينال به حميدرضا طاهر خاني از استان تهران باخت تا عنوان نائب قهرماني مسابقه هاي شمشيربازي كشور در اسلحه سابر را بدست آورد.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، دراين رقابت ها كه درسالن شمشيربازي شهيد كلاهدوز مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران جريان داشت، 50 شمشيرباز از 20 استان در آن شركت داشتند كه در پايان طاهرخاني ضمن كسب عنوان قهرماني، مدال طلا را برگردن آويخت.

فرزاد باهر ارسباران از استان آذربايجان شرقي نيز دوم شد و محمد فتوحي از استان يزد و مجتبي عابديني از استان مازندران عنوان سومي مشترك را آوردند.

رقابت هاي اسلحه فلوره به دليل اعزام ملي پوش كشورمان به رقابت هاي جهاني جايزه بزرگ ايتاليا براي كسب سهيمه بازي هاي المپيك 2012 لندن برگزار نشد.

در رنکينگ اعلام شده فرزاد باهر ارسبارن با رنک 30 در اسلحه سابر و سامان آزاديان با رنک 34 در اسلحه اپه رتبه نخست قاره آسيا را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد باهر ارسباران شمشيرباز تبريزي و نماينده ايران در اسلحه‌ سابر به مقام نايب قهرماني جام جهاني شمشيربازي جوانان جهان شده بود.

در ديدار نهايي کلاس A مسابقات جام‌جهاني شمشيربازي جوانان جهان عصر امروز فرزاد باهر ارسباران که در ديدار نيمه‌نهايي اسلحه سابر حريف ترکيه‌اي را شکست داده بود، نتوانست برابر رقيب گرجستاني خود نتيجه خوبي را کسب کند و در پايان با حساب 15 بر 10 شکست خورد و به مقام نايب قهرماني رسيد و مدال نقره را بر گردن اويخت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.