صداي آمريكا نوري زاده و سازگارا را به هذيان گويي واداشت

روز پنجشنبه روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در گزارشی که منتشر کرد با تکیه بر سندی بسیار محرمانه متعلق به دولت آمریکا گفت: ایالات متحده باور ندارد جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت یا تلاش برای ساخت تسلیحات اتمی است.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در صدای امریکا مجری برنامه با پرسش از نوری زاده و سازگارا در خصوص برخی از گزارش های مرتبط با فن آوری هسته ای ایران در رسانه های خارج از کشور، باعث عصبانیت و هذیان گویی آنان شد.
 

روز پنجشنبه روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در گزارشی که منتشر کرد با تکیه بر سندی بسیار محرمانه متعلق به دولت آمریکا گفت که ایالات متحده باور ندارد جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت یا تلاش برای ساخت تسلیحات اتمی است.
 

لس‌آنجلس تایمز همچنین از قول «مقامات عالی‌رتبه» در دولت باراک اوباما گفت که حتی اسرائیل نیز به این تحلیل اطلاعاتی ایرادی وارد نمی‌داند.

این در حالی است که دست‌کم در دو ماه گذشته روزی نبوده که خبری از شایعات مربوط به احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران منتشر نشود، و برخی از مقامات اسرائیلی از جمله اهود باراک، وزیر دفاع این کشور، علنا ابراز عقیده کرده‌اند که باید پیش از آن که دیر شود کار فعالیت هسته ای ایران را یکسره کرد.
 

نوری زاده ضد انقلاب که از افشای گرفتن 18 میلیون دلاریش از اعراب نیز بسیار عصبانی بود با حمایت از اسرائیل ، اظهار داشت : " گزارش 17 سازمان اطلاعاتی امریکا راجع به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی بزرگترین لطمه را به صدقیت و درستی گزارش ها ی غربی ها زد زیرا که مشخص است که این گزارش بر اساس خواسته های سیاسی نوشته شده ! این هم که روزنامه واشنگتن تایمز یا گاردین یا نیویورک تایمز هم مطلبی را بنویسند حجتی برای ما نیست آنها به اندازه من از این مساله اطلاعات کافی ندارند !
 

مجری برنامه صدای امریکا در ادامه پرسید: " روزنامه اکونومیست در مقاله ای به این حقیقت اشاره کرده که کشور ایران از قرن 19 تا بحال آغاز گر هیچ جنگی نبوده و این ریا کاری از سوی غرب است که پاکستان و اسرائیل می توانند این سلاح را داشته باشند اما ایران نباید از فن آوری هسته ای استفاده کند.
 

سازگارا همکار چند ساله سازمان جاسوسی سی آی ای نیز که در استدلال درمانده شده بود، تنها توانست که بگوید: اکونومیست اشتباه می کند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار