مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی اعلام كرد: بر اساس بررسی شاخص های ارزیابی مسابقات به جهت رشد و جهش تیمی و حضور فعال در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رتبه اول كشور به این استان اختصاص یافت.

حمید رضا خانپور در گفت و گو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: كسب پنج مدال طلا دو برنز و چهار دیپلم افتخار و رتبه دوم كشور بر اساس رده بندی استان ها بر حسب مدال و مجموع امتیازات در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت كشور به كار آموزان نخبه و جوان اداره كل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی تعلق گرفت.

وی گفت: تیم المپیاد مهارت استان با حضور 26 كار آموز در 22 رشته مهارتی و همراهی 25 نفر كارشناس و سرپرست تیم در مسابقات ملی مهارت كشور حضور یافته بودند.

خانپور افزود: دوازدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت كشور در استانهای تهران و البرز با حضور 491 كار آموز نخبه و جوان كشور كه 434 نفر آنها مرد و 57 نفر زن بودند در 26 رشته مهارتی برگزار شد.

وی اظهار كرد: تیم مهارتی استان پس از برگزاری رقابت های مرحله شهرستانی و استانی انتخاب و پس از 6 ماه اردوی آمادگی با حضور مربیان و كارشناسان ارزشمند و توانمند مراكز خصوصی و دولتی توانستند مقتدرانه در عرصه ملی حاضر شده و افتخار آفرینی كنند.

وی از خانم ها یاسمین علی اشرفی جودت رضایی و مهسا رضایی به عنوان بانوان مدال آور در این مسابقات یاد كرد و گفت: این افراد به ترتیب در رشته های فناوری اطلاعات ، راه كارهای نرم افزار برای تجارت و خیاطی فناوری مد شركت كرده بودند .

نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی آماده سازی مسابقات 2013 آلمان اعزام می گردند./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.