رودهن/

آماده واگذاری انشعابات مسكن مهر هستیم

مدیر آب و فاضلاب شهری فیروزكوه از آمادگی این نهاد برای واگذاری انشعابات آب در پروژه مسكن مهر 'دشت ناصر' شهرستان خبر داد.

'سید حسین حسینی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اشاره به پیشرفت آبرسانی پروژه مسكن مهر دشت ناصر شهرستان، اظهار داشت: ساخت مخازن و طراحی و اجرای شبكه های آب رسانی در این پروژه به اتمام رسیده و چاه دوم آن نیز آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینكه این چاه نیز همانند چاه شماره یك این پروژه از دبی بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان كرد: این چاه ها از سفره های زیر زمینی قابل اطمینان و با استعداد بسیار خوبی برخوردارند، به طوری كه چندین برابر مصرف مورد نیاز منطقه آب در خود ذخیره دارند و حتی با گسترش و توسعه منطقه نیز تا سال ها مشكلی برای تامین آب شرب وجود نخواهد داشت.

مدیر آبفای شهری فیروزكوه از طراحی دریچه ها و باكس های دیواری و زمینی در بحث آب رسانی مخصوص مناطق سردسیر خبر داد و تصریح كرد: استفاده از این امكانات به كلیه متقاضیان و تعاونی های فعال در این پروژه عظیم ملی پیشنهاد می شود تا بعدها با مشكلات شایع تامین آب در این منطقه مواجه نشوند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به وضعیت اقلیمی شهرستان كه همواره نیاز به استمرار در بهره برداری از آب وجود دارد و درصد پیشرفت فیزیكی پروژه مسكن مهر، در صورت آب رسانی و عدم استفاده از آب توسط افراد، بروز و ظهور مشكل در این زمینه قطعی و اجتناب ناپذیرخواهد بود.

حسینی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده، كماكان چندین نقطه از منطقه دشت ناصر نیاز به آماده سازی بهتر در جهت بهبود خدمات رسانی در زمینه آب دارد كه با مساعدتر شدن شرایط جوی، انجام این مهم در دستور كار قرار خواهد گرفت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.