شهر ری آماده برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس

تشکیل جلسات هئیت اجرایی و کمیته امنیتی ستاد انتخابات و برگزاری همایش ها و دوره ها همدان آمادگی این شهرستان برای انتخابات خبر می دهد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرماندار شهر ری در این خصوص گفت: اراده وحدت اعضای ستاد انتخابات موجب تلاش همه اعضا برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات است.
امیر حسین باقر نژاد با اشاره به اینکه مردم تا به حال هر کاری که توانسته اند برای اين مملكت انجام داده اند افزود: حالا وظیفه ماست که در این مقطع مردم تمام تلاشمان را بکار ببندیم تا انتخابات در نهایت سلامت و با اجرای دقیق قانون برگزار شد.
فرماندار شهر ری بازرسان انتخابات را چشم وگوش فرمانداری در انتخابات دانست و از آنها خواست دقت کنند تا در روند اجرای انتخابات هیچ نکته ای از نظر آنها پنهان نماند.
وی با اشاره به تشکیل جلسات و مختلف در این خصوص اظهار داشت: تشکیل 6 جلسه هئیت اجرایی، 6 جلسه کمیته امنیتی ستاد انتخابات، برگزاری همایش رای اولی ها، جمع آوری تخلفات نامزدها و برگزاری همایش وجلسه آموزش مجریان انتخابات از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات است.
باقر نژاد خاطر نشان کرد: آمادگی مجموعه تربیت بدنی جهت استقرار ستاد انتخابات شهرستان در کوتاهترین زمان، اتخاذ تهمیدات ویژه امنیتی برای بالا بردن ضریب امنیتی محل نگهداری تعرفه های برگزاری همایش و جلسه نهایی توجیهی برای اعضا و مستند سازی انتخابات از جمله مواردی است که در دستور کار فرمانداری قرار دارد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.