با تصویب دولت، 5 گردهمایی بین المللی در حوزه پزشکی و سلامت در تهران، اهواز، شیراز و بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیران عضو کمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد تبصره(3) ماده(1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی - مصوب 1370 - با برگزاری 5 گردهمایی بین المللی در حوزه های پزشکی و سلامت در تهران، اهواز، شیراز و بندرعباس موافقت کردند.
بر این اساس، گردهمایی بین المللی حساسیت به گلوتن و بیماریهای التهابی روده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی و گردهمایی بین المللی تولد و سلامت زنان؛ اداره مرحله سوم زایمان و سلامت زنان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جندی شاپور اهواز برگزار می شود.

همچنین دومین گردهمایی بین المللی کاهش سوانح ترافیکی، چالش ها و راهکارهای پیش رو توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز برگزار خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، گردهمایی بین المللی حذف مالاریا؛ تجارب و دستاوردها و گردهمایی بین المللی نقش زن در سلامت خانواده و جامعه به ترتیب توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بندرعباس و دانشگاه الزاهرا(س) برگزار می شود.

این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

/ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار