رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات جایگاه ایران را در منطقه و بین الملل ارتقا می دهد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛ لاریجانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط انتخابات مجلس حساس است و بسیاری در دنیا چشم به انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران دوخته اند.

وی افزود:ممکن است هر کسی در کشور از موضوع یا شخصی دلخور باشد، اما همه باید برای اقتدار ایران و حفظ منافع و امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند.

لاریجانی با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران برای سست کردن اراده و استقامت ملت ایران گفت: متاسفانه عده ای هم در داخل تحت تاثیر این حرف ها قرار می گیرند که البته اشتباه می کنند و حرکت ملت ایران پابدار است و با همین پایداری توانسته است در منطقه به قدرت بسیاری دست یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی ایران در موضوع هسته ای دست یابی به این فناوری و حتی بمب اتم نیست، افزود: غربی ها ازاین نگرانند که ایران نقشه آنها را در منطقه بر هم زده و توانسته به خصوص در یک سال اخیر در انقلاب های منطقه تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف ایران در زمینه های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: اگر دربرابر تحریم ها رفتار درستی داشته باشیم می توان آن را به یک فرصت در جهت پیش برد اهداف اقتصادی تبدیل کرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.