رییس هیات بازرسی انتخابات بروجرد گفت: بی تفاوت بودن به مساله مهم و حساس انتخابات مساوی با همسو شدن با دشمن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛'مسعود خوش كام' در نشست توجیهی بازرسان شعبه های اخذ رای شهرستان بروجرد افزود: شركت در انتخابات یك وظیفه دینی است و مردم باید با آگاهی و بصیرت بالا و شناخت اصلحترین فرد حضوری پرشور و نشاط داشته باشند.

وی برمشاركت همه جانبه مردم در انتخابات مجلس نهم تاكید كرد و گفت : حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی از واجبات است و تامین این مهم بدون انتخابات میسر نیست.

به گفته وی مشاركت گسترده مردم دراین رویداد سیاسی چشم طمع دشمنان را كور و كشور را در برابر تهاجم بیگانگان بیمه خواهد كرد به ویژه كه این روزها بیداری اسلامی در منطقه شكل گرفته و تهدیدات دشمن فزونی یافته است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات 230 بازرس كار بازرسی از 208 شعبه اخذ رای این شهرستان را برعهده دارند كه از این تعداد 20 نفر سر بازرس می باشند.

رییس ستاد انتخابات حوزه شهرستان بروجرد نیز گفت: ملت ایران همواره حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان داده و نمونه آن را همه در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم.

'سجاد معین ' افزود:هر گاه ملت احساس كند كه نظام نباز به حضور مردم دارد همه یكباره در صحنه حاضر می شوند و به ندای رهبر لبیك می گویند.

وی تاكید كرد: انتخابات از عرصه هایی است كه ملت با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را از دسترسی به اهداف شومشان مایوس می كند.

وی از مردم خواست كه معیارهای انتخاب یك نماینده صالح ازجمله اعتقاد و التزام آنان به اسلام ، رعایت قانون اساسی ، پایبندی به اصل ولایت فقیه و متعقد به اجرای احكام اسلامی را دراین رویداد سیاسی رعایت كنند.

در این آیین بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به وظایف خود در روز برگزاری انتخابات توجیه شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.