رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تاکنون 170 تن گوشت مرغ منجمد باقیمت هر کیلوگرم 2900 تومان در استان توزیع شده، گفت: گوشت قرمز نیز با قیمت هر کیلوگرم 8800 تومان در استان عرضه می شود.

حجت بیرانوند در گفتگو با

خبرنگار باشگاه

  افزود: یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت تنظیم بازار است و در ایام نزدیک نوروز حجم تقاضا برای کالاهای اساسی افزایش می یابد.

وی با اشاره به هدفمندسازی یارانه ها در استان ادامه داد: لرستان وضعیت بسیار مناسبی در این راستا داشت و با همت دستگاههای اجرایی و مدیریت ذیربط لرستان به عنوان یکی از استانهای پیشرو و برتردر 24 پروژه هدفمند سازی ایران در بین استانهای کشور مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح تنظیم بازار در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 جلسه تنظیم بازار و یا شورای کنترل و نظارت بر بازار در استان داشتیم و همچنین از ابتدای اسفندماه نیز مقدمات کار با دستگاههایی که در نظارت همکاری دارند آغاز و این مهم تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بیرانوند اضافه کرد: کالاها نیز اولویت بندی شود . اولویت نظارت برکالاهایی قرار دادیم که بیشترین نقش را در سبد مصرفی خانوارها دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا به عنوان یکی از محورهای اساسی در تعیین قیمتها و ایجاد جو در ثبات قیمتها دارند اظهار کرد: در کلیه شهرستانهای استان اقلام ضروری مردم با قیمت مطلوب تامین و عرضه خواهدشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از 15 اسفندماه شبکه توزیع در کلی شهرستانهای استان فعال و سیب مورد نیاز مردم نیز از استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار یک پروژه ملی است که نیازبه همت و مشارکت جدی همه دستگاههای اجرایی استان دارد و فضای آرامی برای تامین مایحتاج عمومی مردم ایجاد شود اضافه کرد: علیرغم مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده در حوزه صادرات غیر نفتی وضعیت مناسبی دارد و استان از رشد 14 درصدی طی 10 ماهه نخست امسال و از نظر ارزشی رشدی 20 درصدی داشته است./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.