ارومیه/

واگذاری مسئولیت‌ها به اصلح‌ها

امام جمعه بوکان گفت: مسئولیت‌ها باید به افراد اصلح و دارای تخصص واگذار شوند.

عبدالرحمن خلیفه‌زاده در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: مسئله انتخاب و انتخابات یک موضوع مهم و یک امر طبیعی در جوامع بشری محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات، تصریح کرد: از همان ابتدای خلقت بشر مسئله انتخاب و انتخابات وجود داشته و این موضوع با خلقت بشر پیوند خورده است و در تمامی ادوار تاریخ موضوع انتخاب و انتخابات مهم قلمداد می‌شد.

وی با بیان اینکه خداوند روحیه انتخابگری را در وجود و ذات انسان قرار داده است، اعلام کرد: هر کس بر اساس سلیقه و شناخت خودش بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

خلیفه‌زاده ادامه داد: قرآن مجید و احادیث بر انتخاب افراد اصلح یعنی انتخاب فردی با ایمان، دارای تخصص و خدمتگزار را سفارش کرده‌اند در آیات قرآن مجید به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح سفارش شده است یعنی خداوند اراده فرموده به اینکه مسئولیت‌ها را به اهلش واگذار کنیم یعنی افرادی که دارای تدین، تخصص و خدمتگزار باشند مسئولیت‌ها سپرده شوند در جوامع اسلامی افراد منتخب باید دارای ایمان، تخصص و خدا ترس باشند.

وی بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: بدون شک این حضور سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

وی افزود: دشمنان انقلاب از تمامی حربه استفاده می‌کنند تا حضور گسترده مردم را در انتخابات و مناسبت‌ها ملی و مذهبی کم رنگ کنند اما حضور آگاهانه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب را به یأس مبدل می‌کنند و مردم متدین و انقلابی ایران در انتخابات 12 اسفند حماسه‌ای دیگری را خلق خواهند کرد.

خطیب جمعه بوکان تأکید کرد که واجدین شرایط، در روز 12 اسفند با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در پای صندوق‌های رأی حاضر باشند./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.