آزمون علون پایه پزشکی و پیش کارورزی فردا 11 اسفند در بیش از 40 حوزه در سراسر کشئر برگزار می شود.

دکترجبرئیل نسل سراجی، قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: فردا آزمون علوم پایه پزشکی و پیش کارورزی در بیش از 40 حوزه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی دندان پزشکی و داروسازی بعد از گذراندن دو سال از تحصیل باید در این آزمون شرکت کنند گفت: بیش از 60 هزار نفر در این آزمون شرکت می کنند ما سعی می کنیم که هفته سوم اسفند با توجه به اعتراضات و تصحیح اوراق نتایج را به دانشگاه های مربوطه ابلاغ کنیم.

*23 تا 25 اسفند مهلتی برای ثبت نام تأخیری آزمون کارشناسی ارشد

وی درخصوص آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اظهار داشت: تا به حال 30 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که مهلت ثبت نام شامگاه 12 اسفند به پایان می رسد.

نسل سراجی عنوان کرد: کسانی که مداراک ارساليشان ناقص بوده یا موفق به ثبت نام نشده اند سایت دوباره در تاریخ 23 تا 25 اسفند برای ویرایش و ثبت نام تأخیری باز می شود و آْزمون در تاریخ 1 و 2 تیر ماه برگزار می شود.

قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش پزشکی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در خصوص آزمون سوال دارند می توانند با مراجعه به سایت WWW.SANJESHP.IR مراجعه و سوالات خود را مطرح کنند تا کارشناسان ما به صورت ایمیل جواب داوطلبین را ارسال نمایند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار